AUTTAKAA!!! :("suipot" rinnat
29.10.2013
Eli siis mun rinnat on sellaset suipot et ne ei oo "pyöreät" jos meen kylmään suihkuun niin niis tulee sellaset normit ja nännin päät tulee normaalisti esille. Mutta kehittyykö mun rinnat tästä vai onko ne aina tollaset suipot ja "kolmion" muotoiset kun itse katson niitä peilistä sivuttain tai alaspäin katsoen? Juuheimoi

Ungdomsinformatören Lena Vastaa
31.10.2013
Moi!
Ihmisillä on median myötä tullut outo käsitys "tavallisista" rinnoista, sillä monilla on sellainen mielikuva, että pyöreät rinnat, joissa on "nöpöttävät" nännit ovat juuri ne ainoat ja oikeat ja kaikki, jotka siitä poikkeavat ovat jotenkin vääränlaisia. Asiahan on kuitenkin niin, että maailmassa ei ole olemassa kahtia rintoja, jotka olisivat täysin samanlaiset - samannäköiset, -muotoiset tai -kokoiset. Ei edes yhden ihmisen rinnat keskenään ole samanlaiset!
Joten se, että sinun mielestäsi rintasi ovat vääränlaiset, koska ne eivät ole koko ajan pyöreät, ei tarkoita sitä, että rinnoissasi olisi jotain vikaa - sillä meillä kaikilla on juuri omanlaiset rinnat ja jokaiset ovat juuri oikeanlaiset omalla tavallaan.
On vaikea tietää, tuleeko rintasi vielä muuttumaan tai kasvamaan. Et myöskään (valitettavasti?) voi itse tehdä asialle luonnollisin keinoin mitään. Rintasi tulevat kuitenkin eräällä tavalla muuttumaan koko elämäsi aikana mm. painon nousun ja -laskun takia, raskauden ja imettämisen jälkeen jne.
Ainut asia, johon voit tällä hetkellä vaikuttaa on rintaliivisi - valitse kunnolliset liivit, jotka korostavat pyöreyttä ja joissa on jonkin verran toppausta, silloin luot ainakin mielikuvan pyöreämmistä rinnoista.
Yritä myös päästä irti siitä ajattelutavasta, että rinnoissasi olisi jotain vikaa. Sinulla ei ole siitä minkäänlaista hyötyä ja se tekee sinusta vain kriittisemmän itsesi suhteen. Ja sitäpaitsi rinnoissasihan EI OLE mitään vikaa - ne ovat täysin normaalit!! Yritä sen sijaan keskittyä positiivisiin asioihin itsessäsi - se kantaa pitemälle kuin kriittisyys ja negatiivisuus.
Terveisin nuorisotiedottaja Lena