Emättimen haju
21.12.2014
Hei :) olen pitkään jo miettinyt että mistä se voisi johtua, että emättimeni haisee housujen läpi? Ei mitenkään pahalle vaan ihan normaalille vähän happamalle mutta haju tulee housunkin läpi? Mistä se voisi johtua? Kkk
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
Nuorisotiedottaja Sanna Vastaa
22.12.2014
Hei! Kiitos kysymyksestäsi.
Sinun kysymyksesi on välitetty eteenpäin vastattavaksi Nuortenelämä.fi - Ungdomsliv.fi -palveluun. Heidän asiantuntijat ja nuorisotiedottajat vastaavat kysymykseesi. Vastaus on luettavissa kysymyksesi alla niin pian kuin saamme sen. Sekä kysymys ja vastaus tulevat näkymään Decibelin Kysy pois -palstalla ja Nuortenelämä.fi Kysyttävää-palstalla.
Terv. Nuorisotiedottaja Sanna
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi.
Hyvään hygieniaan kuuluu päivittäinen alapesu vedellä sekä pikkuhousujen vaihto. Jos huolehdit päivittäisestä hygieniasta, voimakkaan hajun emättimessä aiheuttaa todennäköisesti valkovuoto. Normaali valkovuoto on lähes hajutonta. Jos valkovuoto on voimakkaan hajuista, voi syynä olla emätintulehdus. Käy juttelemassa asiasta kouluterveydenhoitajan kanssa, joka voi antaa sinulle ohjeita, kuinka toimia. Voit myös ottaa yhteyttä omaan terveyskeskukseesi.
Lisää valkovuodosta voit lukea täältä: http://www.yths.fi/terveystieto_ja_tutkimus/terveystietopankki/64/valkovuoto
Mukavaa vuodenvaihedetta toivottaen,
Maria - Nuortenelämä.fi