Emättimen sisemmät häpyhuulet
05.02.2016
Hei! Minun sisemmät häpyhuulet ovat todella isot ja lurpsukat. Kuulostaa tyhmältä mutta ne eivät ole tiukat ja lörpöttävät. Miten niitä saisi tiukemmiksi. Kun tulen vanhemmaksi minua hävettää jo ajatuskin jos tuleva puolisoni/poikaystäväni näkisi ne :/ Jennuska
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
10.02.2016
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi.
Valitettavasti tiedossani ei ole muita keinoja häpyhuulten pienentämuseksi kuin leikkaushoito. Ja leikkaus on aina äärimäinen ja viimeinen keino. Kaikkiin leikkauksiin liittyy aina omat riskinsä. Ymmärrän jos asia mietityttää. Suosittelisin kuitenkin miettimään itseäsi positiivisemmasta näkökulmasta ja miettiä häpyhuuliasikin enemmänkin persoonallisena osana itseäsi. Lisäksi on mielestäni turha sinun iässäsi miettiä vanhenemista ja sitä miltä häpyhuulesi silloin näyttävät, koska uskon vahvasti, että tuleva puolisosi/poikaystäväsi haluaa olla kanssasi persoonasi vuoksi, eikä tunteisiinsa ja ajatuksiinsa sinusta varmastikaan vaikuta se miltä häpyhuulesi näyttävät.
Jos asia jatkossakin sinua miellyttää suosittelen hakeutumaan lääkärin vastaanotolle saadaksesi vastauksen mieltäsi askarruttavaan kysymykseen. Lääkäri voi paremmin, nähtyään häpyhuulesi, arvioida tilanteen.
terveisin, Miia, terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja - Nuortenelämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.