en keksi otsikkoo
14.08.2014
Mooips!
Eli siis haluisin itsetyydyttää mutta en tohdi työntää sormiani pilluun, koska pelkään rikkovani jotain kynsillä...
Olen kyllä stimuloinut klitorista ja rintoja..
Tyydytän aina kun muut nukkuu, mutta pelkään koko ajan että joku yllättää mut, ja siks en pysty nauttii siitä...
Mitä voisin työntää pilluun kun en kerran omista dildoo vai mikä se nyt olikaan..
Auttakaa! plaah

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Liselott Vastaa
21.08.2014
Hei juuh!
Meidän ihana terveydenhoitaja-seksuaalineovoja tulee töihin vasta torstaina, jaksaisitko odottaa vastauksestasi siihen asti?
Terv. nuorisotiedottaja Liselott
Heippa.
Aloitan vastauksen toteamalla että itsetyydytys on mainio tapa oppia tuntemaan omaa kehoa, tämän lisäksi se on yleensä turvallinen ja mukava tapa harrastaa seksiä. Ymmärrän pelkosi että joku muu yllättäisi sinua tekemässä sitä. En toki tiedä onko sinulla omaa huonetta j.n.e. mutta yleensähän ihmiset nukkuvat öisin eivätkä kävele huoneesta toiseen kurkaamassa mitä muut tekevät. Jos esimerkiksi nukut samassa huoneessa kuin muut niin voisit ehkä tehdä sitä kylpyhuoneessa, jos siellä on lukko ovessa? Yleensä vessassa/kylppärissä saa olla rauhassa eikä tarvi antaa mitään syytä miksi siellä ollaan vaikka joku kysyisikin.
Tytöt voivat itsetyydyttää monella eri esineellä. Jotkut vaan hinkkaavat jotakin esinettä vasten, kun taas toiset tykkäävät laittaa esineitä emättimeen. Pääasia jos haluaa jotakin työntää alapäähän on se että esine on ehjä ja puhdas eikä siitä voi irrota mitään osia. Tätä ajatellen sormet ovat hyviä sillä niitä voi pestä ja itse voi pitää huolen siitä että kynnet ovat leikatut j.n.e. Todennäköisyys että rikkoisit alapäässä jotain sormilla on erittäin pieni, koska sormissasi on myös tuntoa. Jos et kuitenkaan halua omia sormia laittaa emättimeesi niin kotona löytyy yleensä vaikka mitä esineitä mitkä sopii kokeilla, mutta pääasia siis on se että ne ovat puhtaat ja ehjät.
Ystävällisin terveisin
Tessi