Erikoinen itsetyydytys tapa
15.02.2014
Olenko outo ja onko itsetyydytys tapa erikoinen kun tykkään katsoa peilistä miltä pimppi näyttää ja jos tyydytän dildolla niin silloin tykkään katsella miten se liikkuu sisälle ja ulos? Voiko iso dildo olla huonoksi, jos pojalla ei olekaan niin iso? Onko ok kun olen jo tämän ikäisenä ajanut kaikki karvat pois ja pidän karvattomuutta kauniimpana? Riina

Ungdomsinformatörerna Liselott och Lena Vastaa
17.02.2014
Hei Riina!
Ihmiset kiihottuvat eri asioista, sinä pidät itsesi katsomisesta ja se on ihan okei! Jokainen harrastaa itsetyydytystä omalla tavallaan, pääasia on, että se tuntuu omasta itsestään hyvältä. Vaikka kyseinen tapa toimii sinulla hyvin, ehdotamme kuitenkin, että kokeilet erilaisia juttuja itsetyydytyksen suhteen, ihan vain sen takia, ettei kehosi "lukkiudu" ja kehitä tästä tapaa ja esim. ainoaa keinoa, jolla voit saada orgasmin. Juuri tästä syystä vaihtelu on hyväksi.
Dildon koolla ei niinkään ole väliä, kunhan se ei satu tai tunnu epämiellyttävältä. Tietenkään ei välttämättä kannata ostaa sitä kaikkein isointa dildoa, sillä se harvoin vastaa todellisuutta. Naisten emätin on venyvä (sieltähän pitää mahtua vauva) ja se myös puristua yhteen niin, että jopa pikkurilli voi tuntua hyvältä - joten pienemmätkin penikset (niin aidot kuin keinotekoiset) riittävät paremmin kuin hyvin.
Nykyään on "muodikasta" ajella kaikki häpykarvat - trendi, joka tulee alkujaan pornoteollisuudesta, mutta me Decibelissä emme suosittele kaikkien häpykarvojen ajelua. Ensinnäkin häpykarvat ovat olemassa suojatakseen kehon herkintä aluetta bakteereilta ja lialta, mutta myös liialta kosteudelta ja lämmöltä. Täysin karvaton alapää aiheuttaa siksi enemmän tulehduksia (hiiva- ja emätintulehduksia) ja kutinaa ja näppyjä kuin häpykarvallinen. Siisti mielellään, mutta jätä edes vähän karvoitusta alapäähän, silloin vältyt näiltä inhottavilta vaivoilta. Jos kuitenkin olet päädyt karvojen poistoon, ole kiltti ja lue täältä, miten sinun kannattaa toimia.
Terveisin nuorisotiedottajat Lena ja Liselott