itetyyrytys
20.06.2014
Hei vuan:D mites vois itetyydyttää kun mie en oo varama että miten Se toimii? Oon yrittännä kynällä mutta ei onnistu.mikä on Se tunne kun Eka tulee ihana olo ja sit alkaa koko kroppa täristä ja kaikki halut menee yhtäkkiä? Siis itetyyrytän emätintä vai mikä onkaa pillua! En oo poika tyyryttäjä

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
23.06.2014
Hei sinä.
Kysyit mikä se tunne on kuin ensin tulee ihana olo, sitten alkaa koko kroppa täristä ja yhtäkkiä häviää kaikki halut. Luulen että tarkoitat orgasmia. Yleensä (ei toki aina) orgasmi on se hyvän olon huippu jota yritetään itsetyydytyksellä saavuttaa.
Itsetyydytystapoja on monta, ja yleinen "sääntö" voisi olla se että se mikä tuntuu hyvältä niin se on oikea tapa. Jos kynä ei tunnu oikealta niin kokeilet vaan toista tapaa. Naisilla ehkä tavallisinta käyttää sormia/kättä, suihkua, tai jotakin muuta esinettä jolla hieroo klitorista kunnes saa orgasmin. Koska kaikki naiset ovat erilaisia on vaikea antaa mitään itsetyydytysohjetta mikä varmasti toimisi sinulle, mutta koska itsetyydytys on mainio tapa oppia tuntemaan omaa kehoa suosittelisin että jatkaisit yrittämistä, sillä myös tässä asiassa harjoitus tekee mestarin :)
Hyvää kesää!
Tessi