kaksi miestä ja nainen
27.04.2016
Moi. Olen 19-v nainen. Katselin pornovideota, jossa nainen oli kahden miehen kanssa tositoimissa. Jäin miettimään sitä. Toinen mies työnsi pippelinsä pimppiin, ja toinen samaan aikaan takapuoleen. Miltä tällainen voi naisesta tuntua, ja mitä pitää ottaa huomioon tuollaisessa kolmen kimpassa? Voiko naisesta mitenkään tuntua hyvältä saati nautinnolliselta, jos on noin "täynnä"? Eikö siinä ole jo repeämisen vaara? Miehet tietysti panevat oikein himoissaan. Omat seksihaluni pikemminkin vähenivät tuon nähtyäni. En pitänyt näkemästäni.

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
28.04.2016
Hei,
Joo, pornoelokuvat eivät välttämättä anna seksistä ihan todellista kuvaa. Kaksi miestä ja nainen voi olla monen naisen sekä miehen fantasia, mutta se ei välttämättä tarkoita että he todellisuudessa edes pyrkivät saamaan fantasiansa toteutuneeksi. Mitä enemmän ihmisiä osallistuvat seksiin sitä enemmän eri "tahtoja" siellä on mukana. Eli jos haluaa olla satavarma ettei juttu mene pieleen niin fantasiat on aina hyvä pitää fantasioina - koska silloin kaiksesta voi päättää itse eikä tarvitse ottaa kenenkään toisen ihmisen halut ja tunteet huomioon.
Eli jos miettii kolmen kimppaa, niin suosittelen että valitsisi siihen mukaan kaksi ihmistä johon todella luottaa. Seksissä on aina saatava sanoa EI jos jostain syystä se ei tunnukaan sillä hetkellä siltä mitä oli kuvitellut. Ja seksikumppanit eivät saa silloin suuttua, vaan heidän täytyy hyväksyä se. Eli jos tuntee seksikumppaninsa, jos he ovat ihmisiä johon luottaa ja joista pitää niin kaikki "yllättävät" käänteet tapahtuvat kuitenkin "turvallisessa" ympäristössä.
Jos ajattelee pelkästään fyysistä puolta, että naista pannaan joka reikään kenties samanaikaisesti, on varmaan olemassa naisia jotka nauttivat siitä, mutta epäilen että nämä seksuaaliset aktiviteetit saattavat kuitenkin näyttää paremmalta näytöllä kuin todellisuudessa. Todellisuudessa kaksi miestä samassa naisessa samanaikaisesti voisi olla melko sotkuista ja kömpelöä touhua. Mutta kai harjoitus tekee mestarin myös tässä. Repeämisen vaarasta en osaa sanoa, mutta ainahan täytyy olla varovainen kun harrastaa anaaliseksiä. (tosin se harvoin näyttää "varovaiselta" kun tekevät sitä elokuvissa. Mutta siellä vastaanottava puoli käyttää melko usein puudutusainetta.) Veikkaan siis että just tämä aktivitetti - kaksi miestä yhden naisen alapäässä samanaikaisesti, ei tunnu todellisuudessa yhtä hyvältä kuin miltä se saattaa näyttää näytöllä.
Kirjoitat että et pitänyt näkemästäsi, ja että omat seksihalusi vähenivät nähtyäsi sitä, ja se on ihan ookoo. Tämän on pornoleffojen huono puoli - ne saattavat näyttää meille sellaista jota emme halua nähdä. Niin kauan kun käyttää pääosin omaa mielikuvitusta tämä ei yleensä ole ongelma. Ja kaikkea mitä leffoissa tehdään ei missään nimessä tarvitse kokeilla tai kokea itse, eivätkä ihmiset yleensäkään todellisuudessa tee läheskään kaikkea mitä elokuvissa tehdään. Jos joku juttu tuntuu epämielyttävältä tai suorastaan kivuliaalta, tai jos tuntee olonsa epämukavaksi niin sitä ei tarvitse tehdä - ja toivon mukaan olisi silloin ymmärtäväinen kumppani joka hyväksyy sen ja keksii sen aktiviteetin tilalle jotain muuta. Seksin pitäisi olla kivaa ja nautinnollista, ja jos ei se ole sitä niin joku tekee väärin :)
Yritä olla miettimättä tätä asiaa enempää, vaan käytä jatkossa omaa mielikuvitustasi. Koska omissa fantasioissamme näemme ainoastaan sen minkä haluamme nähdä, eikä muuta.
Haleja
Tessi