kovia kipuja alapäässä
04.10.2014
Juhanuksena tai enen sitä alko tällaset kovat kivut alapäässä ne tulee öisin ku nukun monta kertaa ja herään niihin. Ajattelin juhannuksena että syy oli se ku nukuin kireet housut päällä ku lantio oli iha punanen no hieroin taipeesta reidestä ja alapäästä ja sain unenpäästä kiinni. sitä on tapahtunu useemmin sen jälkeen ja nyt tänä yönä heräsin muutaman kerrran sattu niin paljon ja mulla oli vaan alushousut ja yöhousut jotka ei kiristä. semmonen paine ja se säteilee nyt vasempaan jalkaan hieroin sitten alapäätä aika kauan ja mun jalka puutu. Ei näy eikä tunnu mitään epätavallista alapäässä mutta en tiiä mistä nää kivut johtuu jos te tietäisite jotakin tästä?

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Jenny Vastaa
08.10.2014
Hei!
Olen saanut kysymyksesi ja lähetän sen eteenpäin meidän terveydenhoitaja -asiantuntijalle!
Terveisin, nuorisotiedottaja Jenny
Hei.
Mielestäni sinun kannattaisi käydä tapaamassa lääkäriä jotta lääkäri saisi tutkia sinua ja ottaa kantaa asiaan. En pysty vastaamaan siihen mistä kipu johtuu sen perusteella mitä kerrot tekstissäsi, mutta kuulostaa siltä että sitä olisi hyvä tutkia. Eli soita joko itse terveysasemalle ja varaa lääkäriaika tai pyydä että kouluterkkarisi varaa sinulle ajan. Ymmärrän että tämä saattaa tuntua aralta asialta, mutta vaiva on jatkunut jo sen verran kauan että parempi ottaa selvää kuin kärsiä yksin.
Ystävällisin terveisin
Tessi