Mistä voi johtua
27.11.2014
Ollessani yhdynnässä miehen kanssa jo muutaman työnnön jälkeen huomaan miehen peniksen olevan hieman verinen. Seksi ei aiheuta kipua eikä muutenkaan tunnu epämiellyttävältä. Seksin jälkeen jatkuu niukka vuoto parin päivän ajan, kunnes taas kokeilen seksiä miehen kanssa ja sama toistuu. Vielä ei ole kuukautisten aika, joten kyse ei voi olla siitäkään. Mikä siis voisi olla kyseessä? huolestunut
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
Nuorisotiedottaja Sanna Vastaa
28.11.2014
Hei! Kiitos kysymyksestäsi.
Sinun kysymyksesi on välitetty eteenpäin vastattavaksi Nuortenelämä.fi - Ungdomsliv.fi -palveluun. Heidän asiantuntijat ja nuorisotiedottajat vastaavat kysymykseesi. Vastaus on luettavissa kysymyksesi alla niin pian kuin saamme sen. Sekä kysymys ja vastaus tulevat näkymään Decibelin Kysy pois -palstalla ja Nuortenelämä.fi Kysyttävää-palstalla.
Terv. Nuorisotiedottaja Sanna
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi. Vuotoihin yhdynnän aikana ja sen jälkeen voi olla useita syitä. Syyn selvittäminen onnistuu vain lääkärin tekemällä gynekologisella tutkimuksella. Vuoto voi johtua esim. ärtyneistä limakalvoista ja helpotuksen ongelmaan voi tuoda liukuvoiteen käyttö yhdynnän aikana. Vuoto voi kuitenkin olla myös merkki tulehduksesta, jonka hoitoon tarvitaan lääkärin määräämät lääkkeet.
Vuoto on todennäköisesti vaaraton asia, mutta sinun kannattaa ehdottomasti selvittää sen syy varaamalla aika lääkärille.
Mukavaa joulunodotusta!
Maria – Nuortenelämä.fi