oooooooouuuuh
13.05.2014
Mitä seksipallot ovat? Miten niitä käytetään? Mitä seksileluja suosittelette tai mitkä ovat suosittuja? Rakastan seksiä, mutta lelut ovt tylsiä kertokaa ihmeessä nyt tai teen itsarin... ooouh

Nuorisotiedottajat Lena ja Liselott Vastaa
19.05.2014
Hei oooooooouuuuh!
Nyt emme ole ihan varmoja, mitä tarkoitat seksipalloilla - ehkä tarkoitat geisha-kuulia tai vaginapalloja? Nämä välineet ovat kehitetty seksuaalisen mielihyvän tuottamiseen ja niitä voidaan käyttää myös lantionpohjalihasten harjoittamiseen.
Kuulat ovat ulkonäöltään yksi, kaksi tai kolme narulla toisiinsa kiinnitettyä "palloa", joiden sisällä on paino ja jotka ovat kooltaan yleensä 3,5 cm halkaisijaltaan. Kun paino liikkuu kuulan sisällä, pitää lantionpohjanlihaksia jännittää, jotta kuulat pysyisivät emättimen sisällä. Kuulat ovat tehty lateksista tai metallista. Kuulilla voi siis harjoituttaa lantionpohjanlihaksia esim. jos naisella on virtsankarkailua tai ne voivat myös lisätä nautintoa yhdynnän aikana niin naiselle kuin miehelle.
Kuulien käyttöönottoa ennen kannattaa harjoituttaa omia lantionpohjanlihaksia ilman apuvälineitä. Lue vinkkejä täältä!
Emme lähde suosittelemaan sinulle mitään seksileluja, sillä jokaisella ihmisellä on omat mieltymyksensä ja se, mistä joku pitää, ei välttämättä toimi toiselle. Tästä syystä sinun kannattaa itse esim. surffailla netissä eri seksilelukaupoissa ja katsoa sieltä suositut ja sinua kiinnostavat välineet tai asiat. Suosituimmat Suomessa toimivat nettikaupat löydät googlettamalla esim hakusanalla "seksikaupat". Voit tietenkin myös käydä itse ainakin suurimmissa kaupungeissa löytyvistä seksilelukaupoista, mutta nykyään netistä tilaaminen on helppoa ja vaivatonta.
Jos leluista on tullut sinulle "pakkomielle" ja olet tylsistynyt nykyisiin leluihisi, on uusien hankkiminen ehkä paikallaan. Kannattaa kuitenkin muistaa, että seksin suhteen kannattaa olla luova ja vaihteleva, jos jämähdät yhden asian tai välineen pariin, voi seksistä tulla rutiinia ja sen merkitys ja nautinto voi heiketä. Jos koet, että sinulla on seksiin liittyviä ongelmia tai vaikeuksia kokea nautintoa, suosittelemme seksuaalineuvojan puoleen kääntymistä.
Terveisin nuorisotiedottajat Lena ja Liselott