Pissahätä ja masturointi
29.12.2015
Moikka, olen muutaman vuoden harrastanut eri tavoin itsetyydytystä. Mulla ois muutama kysymys:
- joskus kun mulla on ollut kova pissahätä, oonkin hieronut klittaa ja painanut virtsarakkoa mahan päältä, se tuntuu tosi hyvältä kun samalla pidättää pissaa. Tuntuu et melkeen tulee housuun mutta ei ihan.
- onko harvinaista olla näin kiimanen et kakstoistavee tyydyttää itseään joka päivä ja luulen et tää on yhteydessä siihen ku alko kasvaa pillunkarvat, sen jälkeen oon ollu ihan villi. Tai johtuukohan siitäki ku mun klitta on ihan sika iso verrattuna kavereihin ku ollaan vertailtu.. No oon kyl ylpeeki siitä, en oo nähny kellään muulla yhtä isoa
- luulen et oon saanu orkun sormilla... sit jatkoin vaan hitaammin rauhallisesti sormeilua ja tuntu vielä hyvältä, sit sain uudestaan.. kuinka monta kertaa orkun voi tehä peräkkäin ku tuntu et oisin voinu runkata vielä pari lisää!
- tosi raskaan liikantunnin jälkeen olin koulun suihkussa, meillä oli nyt syksyl pe vikaks kaksoistunti liikkaa. Meillä oli ollu ihan sika raskas lihaskuntojuttu lopuks ja olin ihan poikki, menin vikojen joukossa hikisenä pukkariin. Olin siellä suihkussa ja suihkuttelin huolella pimpit ja kaikki puhtaaks, aloin vähä kiihottuaki ku ei ollu ketään muita enää suihkussa ja suihku osu klittaan just hyvin. Kurkkasin pukkarista käytävään ja siel ei näkyny ketään, sit kävelin vaan ALASTi liikkasalin lavalle... Kävin istuu ja sormettaa jalat levällä esiintymislavan reunalla, siis se oli niin järjettömän kiihottavan tuntusta kun kuka vaan olis voinu tulla mut en jääny kiinni silti
- välillä mul on ollu pillu vähä arka ku oon innostunut leikkii sillä ja sormettelee.. voiks muuten käyttää tavallista kosteusvoidetta ku hieroo klittaa ku mulla ei oo oikeeta ns liukuvoidetta ja en nyt haluu omia pillumehuja maistella et laittasin sormilla suusta sylkeä vähän väliä!
- laitan välil tahallani topin ilman rintsikoita et pojat tuijottais mahdollisimman paljon mun tissejä
- oon tehny vaikka mitä sekä poikien että tyttöjen kaa!
- ja mua alkaa kiihottaa meiän tyttöjen pukkarin tuoksu liikantunnin jälkeen!
- eli mietin täs et pitäskö huolestua vai oonko vaan "normaalin" villi tai pervo tapaus :D ihqhottispissis
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
07.01.2016
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi.
Ensin voin todeta, että on tietenkin hyvä asia tutkia ja tutustua omaan vartaloonsa - näin voi sitten asian tullessa ajankohtaiseksi kertoa myös kumppanilleen paremmin, mistä pitää ja mistä ei. Mitään tilastoa liiallisen sooloseksin määrästä ei minulla ainakaan ole tiedossa. Niin kauan kuin itsestä tuntuu hyvältä, ei sooloseksi varmastikaan ole liiallista.
Et myöskään ole ainut, joka kiihottuu ajatuksesta tulla nähdyksi tai kuulluksi joko sooloseksin eli itsetyydytyksen aikana tai kumppanin kanssa julkisilla paikoilla seksin tiimellyksessä. Tämäkin on ihan normaalia ajatuksen tasolla. En kuitenkaan käytännössä yllytä tällaiseen, koska aina on huomioitava kutakin paikkakuntaa/kaupunkia koskevat yleiset järjestyssäännöt sekä se, mikä on soveliasta ja mikä ei. Esimerkiksi itsensäpaljastelu on rangaistava teko sukupuolisiveellisyyttä loukkaavana tekona ja johtaa ainakin sakkorangaistukseen.
Mitä tulee mainintaasi kosteusvoiteenkäytöstä sooloseksin aikana, en sitä suosittelisi. Tavalliset kosteusvoiteet saattavat sisältää ainesosia, jotka eivät välttämättä sovellu käytettäväksi limakalvojen alueella. Liukuvoide sopisi tarkoitukseesi paremmin.
Mainitset tehneesi vaikka mitä tyttöjen ja poikien kanssa. Toivoisin, että mitä ikinä sitten teetkään tai olet tehnyt, että tämä on tapahtunut vapaasta tahdosta kaikkien osalta, eikä ketään ole tahallaan vahingoitettu. Huomioitavaa on tietenkin myös suojaikäraja, jolloin esim. yhdyntä alle 16 vuotiaan kanssa on lain mukaan rangaistavaa, varsinkin jos toinen osapuoli on yli 16-vuotias. Lisäksi suosittelisin, että ehkäisystä huolehdittaisiin ja tällä tarkoitan tietenkin kondomia, mikäli yhdynnöistä on kyse. Kondomi suojaa sukupuolitaudeilta parhaiten verrattuna ehkäisypillereihin. Sinun ikääsi ajatellen sanoisin kuitenkin, että mitään kiirettä yhdyntöihin ei ole vielä muutamiin vuosiin. Mitä tulee ajatuksiisi kiihottumisesta, kiihottumiseen vaikuttavista tekijöistä kuten sinun kohdalla esim. tuoksut, kaikilla kiihottuminen on tietenkin kovin yksilöllistä eivätkä kaikki kiihotu samoista asioista. Mitä ikinä se sitten onkaan, mistä kukin kiihottuu, toivottavasti tilanteet kuitenkin pysyvät asianosaisen/asianosaisten hallinnassa, eivätkä johda turhien tiskien ottamiseen missään tilanteissa. Yleisesti seksuaalisuus on voimavara ja on hienoa, että omaa seksuaalisuuttaan tutkii. Kokeiluissa olisi aina hyvä muistaa kunnioittaa toisia ja myös itseään. Ketään ei saa pakottaa vasten omaa tahtoa mihinkään, mitä asianosainen ei itse halua.
Mitä tulee siihen oletko normaali vai pervo, jokainen itse määrittelee tai on määrittelemättä itsensä. Oma toimintasi voi ja saa omasta mielestäsi olla normaalia, koska et vahingoita itseäsi tai muita, vaikka saattaisikin jonkun toisen mielestä olla kovinkin epänormaalia ja pervoa. Kukin kokee ja ajattelee asiat omista lähtökohdistaan.
Terveisin, Miia - Terveydenhoitaja, Nuortenelämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.