Sokerointi
12.03.2015
Onko kenelläkään teillä vastaajilla kokemusta sokeroinnista etenkin alapäälle? Sattuuko se? Olen ajatellut kokeilla sitä. Pitääkö siellä olla kokonaan alasti, jos haluaa kaikki karvat pois? Netta

Nuorisotiedottaja Jenny Vastaa
Kosmetologi (ja nuorisotiedottaja) Sanna Vastaa
13.03.2015
Hei!
Kysäisen asiaa meidän kosmetologiasiantuntijaltamme, hän teitää varamsti miten sokerintia tehdessä toimitaan!
Aurinkoisin terveisin Jenny
Hei!
En ole itse koittanut ottaa karvoja pois alapäästä sokeroinnilla, mutta jaloista kylläkin. Se ei ota sen enempää tai vähempää kipeää kuin vahaaminenkaan. Toisin sanoen, se tuntuu kuin vetäisi pois laastarin. Jos haluat ns. Brasilialaisen "brassi" vahauksen, jolloin kaikki karvat otetaan pois, täytyy kyllä alushousutkin riisua. Joissain kauneushoitoloissa voi saada lainaksi kertakäyttöalushousut, joita voi pitää hoidon aikana, mutta se riippuu paikasta. Paras on koittaa kerran niin tiedät sitten jos haluat tehdä sen uudestaan tai jos jokin muu tapa sopii sinulle paremmin.
Ystävällisin terveisin, nuorisotiedottaja-kosmetologi Sanna