tyttishaku;)
05.04.2014
Heipskukkuu;oon sinkku mustasaaresta 17-vuotias ja panettaa;D asun keskustassa ja haluun tyttöystävän jota nussia;P laita viestii jos kiinnostuit numeroon xxxxxx;)) eix Tää oo joku treffipalsta<3?? panettaa

Ungdomsinformatörerna Liselott och Lena Vastaa
07.04.2014
Hei!
Poistimme puhelinnumeron kysymyksestä, sillä Decibelillä kaikki kysyjät ovat nimettömiä ja haluamme, että myös pysytte sellaisina (jos puhelinnumero siis oli omasi, vielä tärkeämpää poistaminen oli, jos yritit tällä tavoin pilailla jonkun toisen kustannuksella...).
Decibel on siis nuorten tieto- ja neuvontapalvelu, jonka avulla/kautta nuoret voivat saada tietoa ja kysyä mieltään askarruttavista asioista. EI siis mikään treffipalsta. Seuranhakuun ja nettideittailuun on olemassa toisenlaisia sivustoja, mutta ehkä sinulla kuitenkin on parhaat mahdollisuudet tavata joku kiinnostava tyttö ihan kasvotusten vaikka koulussa, kotibileissä, kaupungilla tai harrastustesi kautta? Ja tutustumalla ihmiseen kunnolla - suorat kysymykset tyyliin "minua panettaa, kiinnostaako?", tuskin kuitenkaan toimivat kehenkään - joudut kyllä näkemään (ja sinun kuuluukin nähdä) vaivaa tyttöystävän saamiseksi. Muistathan, että tyttö(ystävä) on kuitenkin niin paljon muutakin, kun joku, jota panna.
On ymmärrettävää, että sinua "panettaa", niinkuin itse ilmaiset asian, olethan teini-ikäinen. Hormonit käyvät ylikierroksilla ja seksiin liittyvät asiat ovat aikalailla päällimmäisenä mielessä. Näyttää kuitenkin siltä, että saat vielä tyytyä purkamaan tarpeesi "oman käden kautta" - ei sekään huono vaihtoehto, ainakin pääset tällä tavoin tutustumaan omaan kehoosi ja opit tietämään, mikä sinusta tuntuu hyvältä. :)
Autamme mielellämme, jos sinulla on kysyttävää!
Terveisin nuorisotiedottajat Lena ja Liselott