Valkoiset patit sisemmissä häpyhuulissa
04.12.2014
Sisemmissässä häpyhuulissa näkyy sisällä valkoisia erikokoisia patteja. Patit näkyvät hin alla jos häpyhuulia venyttää ja tuntuvat myös jos häpyhuulia puristaa. Patit eivät ole kipeitä eikä niistä tule mitään eritettä. Mistähän on kysymys? haluantietää

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Sanna Vastaa
05.12.2014
Hei! Kiitos kysymyksestäsi.
Sinun kysymyksesi on välitetty eteenpäin vastattavaksi Nuortenelämä.fi - Ungdomsliv.fi -palveluun. Heidän asiantuntijat ja nuorisotiedottajat vastaavat kysymykseesi. Vastaus on luettavissa kysymyksesi alla niin pian kuin saamme sen. Sekä kysymys ja vastaus tulevat näkymään Decibelin Kysy pois -palstalla ja Nuortenelämä.fi Kysyttävää-palstalla.
Terv. Nuorisotiedottaja Sanna
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi. Valitettavasti en pysty sanomaan, mistä pateissa voisi olla kysymys. Niiden ilmaantumisen syy on kuitenkin hyvä selvittää. Voit olla yhteydessä asiassa omaan terveyskeskukseesi tai koulu-/opiskelijaterveydenhuoltoon. He ovat ammattilaisia arvioimaan, onko patteja syytä käydä näyttämässä esimerkiksi lääkärille.
terveisin,
Maria – Nuortenelämä.fi
Katotaan vielä jos Tessillä on jotain lisättävä. (meidän terveydenhoitaja)
t. Sanna
Heippa.
En toki tiedä minkä kokoisista pateista om kyse, mutta veikkaan kuitenkin että on kyse talirauhasista. Ne voivat näkyä ihon läpi juuri kertomasi tavalla. Nämä ovat aivan vaarattomia, mutta yritä olla puristelematta niitä koska alapään iho on herkkä ja mikäli se menee rikki iho voi tulehtua. Jos olet harrastanut suojaamatonta seksiä niin suosittelisin että kävisit näyttämässä niitä, mutta mielestäni kuulostavat aivan harmittomilta. Alapää on useimmilla ihmisillä kummallisen näköinen jos tarpeeksi läheltä katsoo :)
Terveisin
Tessi