verta itsetyydytksen aikana
21.07.2015
Hei olen 15vuoyias tyttö ja usean vuoden ajan tyydyttänyt itseäni ja oleb ollut jo kontaktissa poilaystäväni kanssa mutta kun tyytdytin itseäni viimeksi verta alkoi tulla.. Olin hyvin kiihottunut eli olin todella märkä niinkuin sitä sanotaan ja kynsiä minulla oikeastaan ei ole käytin pompulaa sormen ympärille kiedottuna ja huomasin ponnarissa ja sermessani verta mistö voisi johtua.. Ja olin prssyt pompulan ennn kuin käytin ditå ja kyseessä on nämä uudet "puhelinlanka" pompulat.. nunur
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
27.07.2015
Hei! Kiitos kysymyksestäsi.
Sinun kysymyksesi on välitetty eteenpäin vastattavaksi Nuortenelämä.fi - Ungdomsliv.fi -palveluun. Heidän asiantuntijat ja nuorisotiedottajat vastaavat kysymykseesi. Vastaus on luettavissa kysymyksesi alla niin pian kuin saamme sen. Sekä kysymys ja vastaus tulevat näkymään Decibelin Kysy pois -palstalla ja Nuortenelämä.fi Kysyttävää-palstalla.
Terveisin, nuorisotiedottaja Liselott
Hei!
Kiitos kysymyksestäsi.
Verta, joko itsetyydytyksessä eli sooloseksissä tai yhdynnänkin aikana, saattaa kyllä tulla pieniä määriä. Emättimen limakalvot ovat herkät, samoin kuin emättimen aukkokin. Vaikka sinulla ei kertomasi mukaan ole pitkät kynnet, on käyttämäsi hiuslenkki kuitenkin saattanut hieman raapaista limakalvoa aiheuttaen vaarattoman vuodon, joka menee ohi itsestään. Nyt en tietenkään tiedä kuinka runsasta kertomasi vuoto oli tai onko vuotoa tullut tämän kerran jälkeen vai oliko kyseessä yksittäinen kerta. Mikäli asia huoletta sinua, ole rohkeasti yhteydessä lääkäriin, joka voi tarvittaessa tutkia sinut paremmin ja kertoa varmuudella mistä on kyse.
Miia, terveydenhoitaja/sairaanhoitaja AMK
Nuortenelämä.fi