yhdyntä
19.04.2016
Moi. Sain pari päivää sitten vihdoin rakastella tytön kanssa, josta olen haaveillut pitkään. Se oli ihanaa. Annoin hänelle suuseksiä niin pitkään, että tyttö sai orgasmin. Hän kysyi minulta mitä minä haluaisin. Hän oli oman nautinnon huippunsa jo saavuttanut. Vastasin haluavani työntyä saman tien hänen pimppiinsä. Pimppi oli tosi kostea ja vastaanottavainen orgasmin jälkeen. Se litisi jokaisella työnnöllä ja tuntui mahtavalta penistäni vasten. En ollut koskaan aiemmin kokenut mitään näin mukavaa ja kiimaista. Tyttö oli niin rentoutunut ja nautti peniksestäni. Lopulta alkoi kuulua ihania lurpsahduksia, kun työnsin penistä pimppiin. Se tuntui niin silkkiseltä, mutta samalla jotenkin tuhmalta. Olisin halunnut jatkaa sitä vaikka kuinka kauan. Kestin noin 10 minuuttia ja ne olivat elämäni parhaat minuutit. Miksi aiemmat seksipartnerini eivät ole kostuneet samalla tavalla, vaikka esileikki on kestänyt tunnin? Ihastukseni antautui minulle täysin ja nautti seksistä täysin siemauksin. Jose

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
21.04.2016
Heippa,
Kivaa jos eka kertasi oli onnistunut. Siitä on sitten hyvä jatkaa. Meidän ei kuitenkaan tarvitse ihan kaikkia yksityiskohtia kuulla ellei niihin liity varsinaisia ongelmia tai kysymyksiä :)
Vaikea sanoa miksi eivät aiemmat partnerisi ole kostuneet yhtä paljon. Toisaalta se on hyvin yksilöllistä - jotkut vaan kastuvat enemmän kuin toiset, ja toisaalta se saattaa olla merkki siitä kuinka paljon nauttii - eli jos jostain syystä jännittää tai muuten vaan ei pysty kunnolla rentoutumaan niin ei ehkä kostu samalla tavalla. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettei tyttö nauti vaikka hän ei joka kerta kastuisi yhtä paljon, kuten jo sanoin niin se on yksilöllistä, ja voi vaihdella myös saman tytön kannalla kerrasta toiseen.
Hyvää jatkoa :)
Tessi