apua miten pindaan!!!
08.07.2014
eli olen 14.v ja olen aloittanut cosplay harrastuksen noin puoli vuotta sitten ja nyt on tultu siihen pisteeseen että hahmo jota cossaan on poika. joten pitäisi pindata rintani eivät ole isot mutta silti ne näkyvät vaikka paitani on hieman iso. olen lukenut pindaus tapoja netistä ja olen karsinut heti pindit joissa iholle laitetaan teippiä...
mietin että toimisiko jos laitan kokoa liian pienen olkaimettoman rinta liivit missä ei ole toppauksia jota olen pitänyt tuubi topin alla ja kun kokeilin sitä niin se piillottaa vähän mutta ei tarpeeksi..
entä jos laittaisin siihen jesaria tiukan kierroksen päälle
se urheilu toppi olisi siellä alla vain siksi että teippi ei reji tai hierrä ihoani kun se on aika herkkä kuumuus ei minua hattaisi..
mitä luulette että toimisiko+
kiitos jo etukäteen ja anteeksi kirjoitus vieheet (jos löytyy) :) 14.v tyttö

Nuorisotiedottaja Liselott Vastaa
10.07.2014
Hei 14 v. tyttö!
Ihana että olet löytänyt kiinnostavan harrastuksen! Ja kuulemma cosplay:illa on nykyään suuri kiinnostus Suomessa. Ihan varmasti löytyy keskustelufoorumeita ja yhdistyksien Facebook-ryhmiä, mistä voisit kysyä neuvoja ja apua miten pindataan. Jos osaat englantia löytyy tietysti vielä enemmän - ethän olet ensimmäinen tyttö joka cossaa poikaa.
Kun emme ole koskaan itse pindaanneet, emme oikeesti voi sanoia toimiiko ehdotuksesi tai ei, mutta cosplay-maailmassa om ihan varmasti muita asiantuntijoita josta voit kysyä neuvoa ja joka voisi esim. lähettää sinulle step-by-step kuvia kaikista vaiheesta.
Aloita vaikka tästä http://cosplay.fi/ tai tästä http://www.animeunioni.org/!
Terv. nuorisotiedottaja Liselott
ps. olemme aiemmin vastanneet kysymykseen rintojen bindauksesta cosplayssa, ehkä saat vinkkejä täältä!