Kulmakarvat
30.10.2016
Hei! Minulla on ongelma kulmakarvojeni kanssa. Kulmakarvani kasvavat hyvin nopeasti, mutta ei juuri niihin paikkoihin minne haluasin kulmieni muotoutuvan... Mietin että olisiko jotakin halpaa konstia saada vaikka kulmakarvat kasvamaan vaikka vielä nopeampaa halutulle alueelle? Jotkut ovat puhuneet risiiniöljyn tehoavan, mutta itse en tiedä onko se totta? Jos se on niin mistä sellaista voisi saada ja millä hinnalla? Kiitos jo etukäteen! Jj

Kosmetologi (ja nuorisotiedottaja) Sanna Vastaa
04.11.2016
Hei Jj
En ole valitettavasti kuullut semmoisesta tuotteesta. Minun mielestäni ei ole olemassa mitään terveellistä ainetta mitä saisi kulmakarvat kasvaamaan enemmän tai siihen alueeseen mihin haluaa. Voit kyllä kokeilla risiiniöljyä mutta en usko että auttaa :)
On olemassa tuotteita joka muotoilee ja värjää kulmakarvat mutta on kyllä vaikea tai mahdotonta itse päättää mihin haluaa että karvat kasvaa.
Nyt en tiedä kuinka sinun karvat kasvaavat, mutta laitan mukana tietoa millä tavalla ne muotiollaan, jos sinulla ei ole karvoja siellä missä pitäisi niin voi aina täyttää kynällä tai luomivärillä tai jos ostat tuoten joka on tarkoitettu juuri kulmakarvoihin.
http://www.mtv.fi/teemasivut/kauneusvinkit/meikit/artikkeli/nelja-yleista-virhetta-kulmakarvojen-kanssa-nain-korjaat-ongelmakohdat/3314242
http://www.lily.fi/blogit/saara-sarvas/kulmakarvojen-abc-muotoilu-erilaisilla-tuotteilla
http://minna-rose.blogspot.fi/2014/01/missio-taydelliset-kulmakarvat.html
hryhr
Terv. kosmetologi ja nuorisotiedottaja Sanna