poikaystävän koko
06.06.2014
mittasin poikaystävän kullin koon ja sain mitaksi 19 cm. mitta taitaa kuitenkin olla ikään niin ku normaali? olen ollut poikien kanssa, joilla jokaisella on paljon pienempi kulli ja nyt seksi tuntuu paljon paremmalta kuin heidän kanssa. kun poikaystävä on sisällä, tuntuu se täyttävän kunnolla. joskus harvoin painuu liiankin syvälle. onko tällainen tyypillistä, eli iso on parempi? lilla

Nuorisotiedottajat Lena ja Liselott Vastaa
12.06.2014
Hei lilla!
Kyllä, poikaystäväsi peniksen koko on täysin normaali. Tilastojen mukaan täysikasvuisen miehen keskimääräinen peniksen koko vaihtelee 9-22 cm välillä erektiossa. Hyvä, että seksi tuntuu nautinnollisemmalta ja hyvältä poikaystäväsi kanssa. Seksiasennosta riippuen mies pääsee "syvemmälle" emättimeen, joten ehkä olette kokeilleet jotain sellaista asentoa, jos työntö on tuntunut epämiellyttävältä. Tällaisia asentoja voi olla esim. kun mies työntyy takaapäin emättimeen.
Onko isompi parempi? Niin, tämä kuuluu kyllä ikuisuuskysymyksiin. Tähän ei kuitenkaan ole yhtä ja oikeaa vastausta, sillä tämä on täysin makuasia. Jotkut naiset sanovat pitävänsä isommista ja jotkut pitävät ennemmin pienemmistä. Seksitilanteella ja kumppanilla ja kumppanin taidoilla on kuitenkin paljon enemmän merkitystä kuin peniksen koolla. Ja usein tämä on myös asia, joka vaikuttaa naisen vastaukseen. Jos omalla kumppanilla, johon luottaa ja jota rakastaa on iso/pieni penis, on naisen vastaus yleensä yhteydessä tähän.
Joten joissain tilanteissa iso ehkä tuntuu jollekin hyvältä, jos se on "kiinni" sellaisessa miehessä, josta pitää ja jota kohtaa naisella on tunteita, mutta ilman tätä iso penis voi jopa pelottaa ja jännittää naista. Samalla tavoin myös pieni, esim sormen kokoinen penis voi tuntua erittäin hyvältä, jos nainen on tarpeeksi kiihottunut ja virittäytynyt tunnelmaan ja jos kumppani on se oikea.
Valitettavasti emme siis voi antaa sinulle tämän yksiselitteisempää vastausta - makuasioista ei voi kiistellä! Vai miten se menikään... ;)
Terveisin nuorisotiedottajat Lena ja Liselott