Apua...
24.07.2015
Olen jutellut tytön kanssa nyt noin 2kk. Olen ihastunut häneen ja tunteet ovat molemmin puolisia. Haluaisin tavata ennen kuin kesäloma loppuu, mutta minusta tuntuu ihankuin tämä tyttö ei haluaisi tavata minua, hän sanoo ettei hänen isänsä päästä häntä helsinkiin, mutta luulen ettei hän halua tavata minua. Jos hän puhuu totta miten saisin hänen isänsä suostuteltua päästämään hänet helsinkii :'D Mutta jos hän huijaa niin miten saisin hänet tulemaan tapaamaan minua. Kuulostaa aika tyhmältä... Epäluuloinen
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
29.07.2015
24.7.2015
Hei! Kiitos kysymyksestäsi.
Sinun kysymyksesi on välitetty eteenpäin vastattavaksi Nuortenelämä.fi - Ungdomsliv.fi -palveluun. Heidän asiantuntijat ja nuorisotiedottajat vastaavat kysymykseesi. Vastaus on luettavissa kysymyksesi alla niin pian kuin saamme sen. Sekä kysymys ja vastaus tulevat näkymään Decibelin Kysy pois -palstalla ja Nuortenelämä.fi Kysyttävää-palstalla.
Terveisin, nuorisotiedottaja Liselott
29.7.2015
Hei. Kiitos viestistäsi.
Ihastuminen on mahtava tunne. Te varmasti tunnette toisenne jo vähän paremmin, kun olette muutaman kuukauden jutelleet toistenne kanssa.
Olette varmaankin yhdessä keskustelleet, että tapaisitte? Tapaamisen kanssa ei kannata kiirehtiä, on tärkeää että se on kummankin mielestä ok. Tyttöä varmasti jännittää sinun tapaaminen ja se mahdollisesti saa asian kuulostamaan siltä, että tyttö ei halua tavata sinua. On varmasti jännittävää sinullekin tavata tyttö, jonka kanssa olet keskustellut muutaman kuukauden, mutta et tavannut "livenä".
Jos tyttö ei pääse tapaamaan sinua, niin voisitko sinä mennä tapaamaan häntä? Tai voisiko hän tulla tapaamaan sinua kaverinsa kanssa? Jos menisit tapaamaan häntä, niin ehkä samalla voisit tutustua hänen vanhempiin, jotta he tietävät minne heidän tytär on mahdollisesti menossa, jos tulee tapaamaan sinua. On ymmärrettävää, että tytön isä ei välttämättä anna lupaa matkustaa Helsinkiin tapaamaan poikaa, jota tyttö ei ole aikaisemmin tavannut. Vanhemmat toimivat lapsensa parhaaksi, suojelevat lastensa kasvua ja haluavat varmistaa turvallisuuden.
Hyvää kesän jatkoa ja toivotaan, että tapaamisenne järjestyy tavalla tai toisella.
Jos haluat lukea lisää ihastumiseen ja seurusteluun liittyen, niin kannattaa käydä esimerkiksi näillä sivuilla:
http://www.mll.fi/nuortennetti/ihmissuhteet/seurustelu/
http://www.nuortenelama.fi/elavaa-elamaa/ihmissuhteet-ja-seurustelu
terveisin,
Mika - Nuortenelämä.fi