ihastunut!
20.02.2014
Moi oon ihastunu:D
Kerronvähä siitä tyypistä. Elikkäss siis se mu ihastus on saman ikäinen ku mä ja samas koulus mut ei samal luokalla kuitenkaa. Tunnen kuitenki monta tyyppii sen luokalta.sit se on mulla facebook kaverina.
Mut siis mitä voisin tehdä et voisin tutustuu siihen paremmi? Voitteko vastaa pian:D imlovee

Ungdomsinformatörerna Liselott och Lena Vastaa
24.02.2014
Hei imlovee!
Jotta voisit tutustua poikaan paremmin, pitää sinun kyllä ottaa häneen yhteyttä. Sinulla on hyvät "lähtöasetelmat", kun sanot tuntevasi hänet entuudestaan ja hänen ollessa fb-kaverisi. Meidän neuvomme on, että käytät tätä seikkaa hyväksesi. Laita hänelle viestiä fb-ssä mistä tahansa, esim. kysele hänen hiihtolomasuunnitelmiaan tai jos hän on päivittänyt jotain statukseensa, voit kommentoida sitä yksityisviestillä tai sitten voit yksinkertaisesti kirjoittaa hänelle "hei" ja katsoa johtaako se mihinkään.
Jos sinusta tuntuu mahdolliselta, voit tietenkin myös lähestyä häntä kasvokkain, mutta monesti yhteydenottaminen tuntuu helpommalta netin välityksellä. Toivon mukaan hänkin on kiinnostunut sinusta ja jatkaa chättäilyä. Parhaimmassa tapauksessa voitte siirtyä sitten netistä oikeisiin tapaamisiin.
Mitä luulet, onko hän kiinnostunut sinusta? Todennäköisesti hän vastaa innostuneemmin, jos hänelläkin on jonkinlaisia tuntemuksia sinua kohtaan. Voit yrittää flirttailla hänen kanssaan kiinnitääksesi hänen huomionsa. Olemme keränneet sivuillemme kasan flirttailuvinkkejä, joista sinun kannattaa valita mieleisesi ja kokeilla rohkeasti. Pääset lukemaan vinkit täältä!
Rohkaise itsesi ja uskalla ottaa yhteyttä häneen, me pidämme peukkuja!
Terveisin nuorisotiedottajat Lena ja Liselott