Ihastunut (|•.•|)
22.02.2015
Olen ihastunut meidän luokka laiseen poikaan joka on myös kaverini isoveli minusta tuntuu, että hänkin on ihastunut minuun mutten uskalla kertoa sitä näen hänet hyvin usein, mutta vain sellaisissa paikoissa jossa on muitakin kuten hänen kavereitaan Huuhaa
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
Nuorisotiedottaja Sanna Vastaa
23.02.2015
Hei! Kiitos kysymyksestäsi.
Sinun kysymyksesi on välitetty eteenpäin vastattavaksi Nuortenelämä.fi - Ungdomsliv.fi -palveluun. Heidän asiantuntijat ja nuorisotiedottajat vastaavat kysymykseesi. Vastaus on luettavissa kysymyksesi alla niin pian kuin saamme sen. Sekä kysymys ja vastaus tulevat näkymään Decibelin Kysy pois -palstalla ja Nuortenelämä.fi Kysyttävää-palstalla.
Terv. Nuorisotiedottaja Sanna
Moi Huuhaa!
Kiva, kun kirjoittelit meille ja kerroit ihastumisestasi. Ihastuminen on mukava tunne. Se kutkuttaa mahanpohjassa aina, kun näkee tai ajattelee ihastuksen kohdettaan. Samaan aikaan voi kuitenkin tuntea itsensä epävarmaksi, ja omista tunteista kertominen voi olla vaikeaa.
Kertomisen kanssa ei kannata kiirehtiä. Voit rauhassa jatkaa ystävystymistä pojan kanssa ilman mitään paineita kertoa tunteistasi. Tykkäämistä voi osoittaa hymyilemällä, juttelemalla ja olemalla kaikin puolin kiva kaveri. Huomaat varmasti jonkin ajan kuluttua, että vastaako poika tunteisiisi. Jos vastaa, niin sinunkin on helpompaa ja luontevampaa kertoa omista tunteistasi.
Lisää ihastumisesta voit lukea täältä:
http://www.nuortenelama.fi/elavaa-elamaa/ihmissuhteet-ja-seurustelu/ihastuminen-491
http://www.decibel.fi/tietoa/rakkaus-ja-seksi/ihastuminen-ja-rakkaus
terveisin,
Maria – Nuortenelämä.fi