Ihastunut
23.02.2015
Olen ihastunut yhteen meidän luokka laiseen tyttöön, mutta en uskalla kertoa tunteistani hänelle en kuitenkaan halua nolata itseäni sillä tavalla, että kaikki muut tytöt saavat tietää sen joten toivon pikaista vastausta T.Pikari
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
Nuorisotiedottaja Sanna Vastaa
24.02.2015
Hei! Kiitos kysymyksestäsi.
Sinun kysymyksesi on välitetty eteenpäin vastattavaksi Nuortenelämä.fi - Ungdomsliv.fi -palveluun. Heidän asiantuntijat ja nuorisotiedottajat vastaavat kysymykseesi. Vastaus on luettavissa kysymyksesi alla niin pian kuin saamme sen. Sekä kysymys ja vastaus tulevat näkymään Decibelin Kysy pois -palstalla ja Nuortenelämä.fi Kysyttävää-palstalla.
Terv. Nuorisotiedottaja Sanna
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi, on mukavaa kuulla ihastumisestasi. Ymmärrän hyvin, että haluaisit kertoa tunteistasi tytölle, mutta et halua, että asia tulee kaikkien tietoon.
Ihastumisesta kertomista ei kannata kiirehtiä. Toisen kanssa on hyvä ystävystyä ensin. Silloin tunteista puhuminenkin on helpompaa ja luontevampaa. Keskity siis toistaiseksi siihen, että tutustut tyttöön paremmin. Hakeudu hänen seuraansa ja juttele hänen kanssaan. Sillä tavoin saat todennäköisesti vähän selville, voisiko tyttö tykätä sinusta. Tutustumalla paremmin saat varmuutta myös omiin tunteisiisi. Aika näyttää seuraako tilanteesta mitään sen enempää, mutta ystävyydestä on hyvä aloittaa.
Lisää ihastumisesta voit lukea täältä:
http://www.nuortenelama.fi/elavaa-elamaa/ihmissuhteet-ja-seurustelu/ihastuminen-491
http://www.decibel.fi/tietoa/rakkaus-ja-seksi/ihastuminen-ja-rakkaus
Mukavaa talven jatkoa sinulle,
Maria – Nuortenelämä.fi