ihastus
16.02.2014
Moi! Oon ollu nyt ehkä puoli vuotta ihastunu yhteen poikaan. Se on aivan ihana ja kaikkee. Mut musta tuntuu et se ei huomaa mua ollenkaan . Eli miten voisin lähestyy sitä? Se on mulla fb kaverina . Pitäskö mun laittaa jotai viestii sille?:D juu vastaatteko pian:( uhelpme:(

Ungdomsinformatörerna Liselott och Lena Vastaa
17.02.2014
Hei uhelpme :(!
Ensinnäkin sinun kannattaa käydä lukemassa sivuillemme kerätyt flirttailuvinkit, sieltä löydät varmasti useita pieniä ja vähän isompiakin keinoja lähestyä ihastuksen kohdetta ja kiinnittää hänen huomionsa. Flirttailuvinkit löydät täältä!
Et kerro sen enempää tästä pojasta, oletteko samalla luokalla vai tunnetko hänet samasta koulusta vai harrastuksien parista... Mutta jos olet hänen fb-kaverinsa, kannattaa sinun ehdottomasti käyttää sitä hyväkseen. Laita hänelle viestiä ja kysy vaikkapa läksyistä (jos hän on luokallasi) tai jostain koulusi tai harrastuksen pariin liityvästä tapahtumasta (jos hän on samassa koulussa tai tunnet hänet muuta kautta) tai sitten voit vain rohkeasti kirjoittaa hänelle "hei!" ja katsoa mihin se johtaa.
Yhteyden ottaminen voi tuntua pelottavalta ja vaikealta, mutta totuushan on, että et voi tietää, mitä tapahtuu ja mitä mieltä hän on, ennenkuin olet yrittänyt! Jos uskallat ja yrität ottaa häneen yhteyttä, saat ainakin selville mitä hän ajattelee ja parhaimmassa tapauksessa teistä voi kehkeytyä jotain. Parempi kerätä rohkeutta ja kokeilla kuin katua!
Tsemppiä, me pidämme peukkuja!
Terveisin nuorisotiedottajat Lena ja Liselott