Niin ihastunut :)
19.04.2014
Oon tosi ihastunut yhteen -99 syntyneeseen poikaan, joka on mua vuoden vanhempi. Mutta ongelmana on se että tuntuu kun se ei huomaisikaan mua. Se on kyllä hymyillyt mulle ja mä sille, mutta mitä mun pitäis tehdä et se huomaisi mut paremmin? Oon tosi huono näissä jutuissa ja varsinkin kun olen ujo ja epävarma ulkonäöstäni. Joten mitä minun kannattaisi tehdä? :) ihastunuttyttö<3

Nuorisotiedottajat Lena ja Sanna Vastaa
22.04.2014
Hei ihastunuttyttö<3!
Et todellakaan ole yksin "ongelmasi" kanssa, sillä tästä aiheesta saamme eniten kysymyksiä kysy pois -palstallemme. :) Miten siis voisit kiinnittää kyseisen pojan huomion? Olemme keränneet useita eri vinkkejä ja vaihtoehtoja lähesytmistavoista Tietoa-sivuillemme, lue ja inspiroidu täältä! Mutta oikeastaan vastaus ei ole sen kummoisempi kuin että puhu hänelle!
Tiedämme, että se voi tuntua kauhealta ja jännittävältä, varsinkin, kun hän on sinua vuotta vanhempi - mutta jos todellakin haluat kiinnittää hänen huomionsa, pitää sinun "laittaa itsesi likoon" ja uskaltaa ottaa riskejä. On hyvä alku, että hän on hymyillyt sinulle käytävillä, mutta ehkä hän ei kuitenkaan ole vielä täysin huomannut sinua? Ja vaikka hän olisikin huomannut sinut ja jopa kiinnostunutkin, on hän luultavasti helpottunut ja iloinen siitä, että sinä uskalsit ottaa yhteyttä.
Sillä, mistä aloitat puhumaan ei ole niin väliä, kunhan uskallat avata suusi. Ehkä voit sanoa jotain kesäsuunnitelmista, jostain harrastuksesta, jostain paikkakuntanne tai koulunne tapahtumasta, telkkarista pyörivästä ohjelmasta, säästä tai vaikkapa jostain koulunne opettajasta. Tärkeintä ei ole niinkään se, mistä puhut, vaan se, ETTÄ puhut. Ensimmäisen "askeleen" otettuasi voit ehkä pyytää hänet ystäväksesi fb:ssä ja jutella lisää siellä tai alkaa seurata häntä ig:ssä ja kommentoida hänen postauksiaan tms. - niin, ja tietenkin jatkaa juttelua ihan kasvotusten. :)
Tsemppiä, me pidämme peukkuja! <3
Terveisin nuorisotiedottajat Lena ja Sanna