pettikö muija laivalla
20.05.2015
Moi.. kuinka saan varmuuden muijasta pettikö se mua läivalla oli tyttö porukalla siellä.. sanoo mulle et ei pettänyt mutta musta tuntus et on pettänyt.. harrastimme seksiä samana päivänä kun tuli kotiin ja se oli ihan erilaista kuin ennen ja mun alapää kutisi et oli jäykkänä/ halut korkeat 3päivää. Joh tuko jostain rasvoista nuo mun oireet vai kuvittelenko vaan... semi...
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
20.05.2015
Hei ja kiitos viestistäsi sekä kysymyksistäsi.
Uskoisin, että parhaiten tuo mahdollinen pettäminen selviää sillä, että keskustelet asiasta tyttöystäväsi kanssa. Kerroit, että olet jo kysynyt asiasta, mutta jos asia vaivaa niin on sinun rohkeasti otettava asia uudelleen keskusteluun. Parisuhde perustuu keskinäiseen luottamukseen ja on ikävää, että sinulla on sellainen tunne, että tyttyöystäväsi on pettänyt.
Jos ymmärsin kirjoittamastasi oikein, niin sinulla on ollut seksin jälkeen kutinaa. Mietit, että johtuiko se jostakin rasvasta. Käytittekö jotakin rasvaa seksin aikana, vai oletko sinä tai tyttöystäväsi mahdollisesti käyttänyt esimerkiksi uutta kosteusvoidetta? Se voi aiheuttaa kutinaa ja kannattaa tietysti seurata aiheuttaako jokin tietty rasva kutinaa jatkossa. Seksin aikana on syytä muistaa asianmukainen ehkäisy, joka ehkäisee muun muassa sukupuolitaudeilta.
Mainitsit, että sinulla oli halut korkealla kolme päivää tyttöystäväsi palattua matkalta. Seksuaalinen halu ei ole vakiotila. Sen vaihtelut kuuluvat normaaliin seksuaalielämään. Seksuaalinen halu reagoi myös ulkoisiin asioihin. Ulkoisia asioita voivat liittyä esimerkiksi kumppaniin ja elämäntilanteisiin, myös nautinnolliseksi koettu seksi saa haluamaan lisää.
Toivottavasti saat selvitettyä asiaa tyttöystäväsi kanssa.
Terveisin, Mika - Nuortenelämä.fi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.