Seurustelu??
20.10.2015
Mitä teen, kun olen vahvasti ihstunut meidän luokan ainoaan poikaan. Olemme tuntenut nyt yläkoulun alusta asti.
Haluaisin olla Hänen kanssa ainakin kavereita, ehkä enemmänkin! Uskallan puhua Hänen kanssa ihan silleen ystävänä, joskus kyllä ujostuttaa...
Kaikki ystäväni sanovat, että "kyllä Hän tykkää susta, se haluis kyllä seurustella sun kaa", jne.
Aina, kun Hän on lähistöllä, rupean käyttäytymään oudosti ja bestikseni "lemmentohtori" sanoo, että olen sekaisin rakkaudesta!
Olen epävarma itsestäni, enkä tiedä tykkääkö Hän minusta.
Miten saisin lisää itsevarmuutta? Hulluna Poikaan
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
23.10.2015
Hei!
Kysyit, mitä tehdä, kun on kovasti ihastunut, mutta on epävarma. Ihastuminen on mukava tunne ja saa helposti pään pyörälle. Oikealta tuntuvaa tapaa lähestyä asiaa on vaikea löytyä.
Kaveriesi tuesta saat varmasti paljon itseluottamusta. Heidän tuellaan voisitkin kerätä rohkeutesi ja osoittaa tuolle ihanalle pojalle ihastuksesi ja huomiosi. Kerroit, että olet jo jutellut pojan kanssa. Jatka sitä, ja pian saatat tuntea olosi niin mukavaksi hänen seurassaan, että tunteistasi kertominen tuntuu helpommalta.
Voit myös pyytää kavereitasi toimimaan sanansaattajina, mutta parhaan vaikutuksen teet tekemällä itse aloitteen. Jos kuitenkaan et saa ihastumisellesi vastakaikua, mutta haluat pysyä kavereina, tee se selväksi.
Lisää ihastumisesta löydät Nuortenelämä.fi-sivuston Ihmissuhteet ja seurustelu -osiosta:
http://www.nuortenelama.fi/elavaa-elamaa/ihmissuhteet-ja-seurustelu
Hyvää syksyä,
Jenni/Po1nt
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.