Tyhmää
10.08.2015
En tiiä mihi katogoriaa tää kuuluu mut laitan ny tänne.
Mun serkut ja mun kaverit luulee että seurustelen vaikka en oikeesti seurustele, oon oikeesti ihastunu yhtee tyttöö mut koht seki varmaa luulee että seurustelen ja sitte mul ei oo mahiksii siihe. Oon sanonu monta kertaa mun serkuille ka kaverille etten seurustele mut ne ei usko mua. Ne luulee sen takii ku käytän puhelinta paljon enemmä ku ennen, juttelen mun vanhojen kaverin kaa näis sosiaalisen median sovelluks. Haluisi kertoo niille etten seurustele mut en tiiä miten ku ne ei usko mua... Minäpoikkkaa
Nuortenelama2

Nuorisotiedottaja, Nuortenelämä.fi Vastaa
11.08.2015
Hei,
Kiitos viestistäsi.
Voit yrittää olla välittämättä kavereidesi ja serkkujesi kommenteista ja huomautuksista seurustelusi suhteen. Ennemmin tai myöhemmin he huomaavat olleensa väärässä. Jos haluat saada serkkusi ja kaverisi uskomaan, ettet seurustele, voit tietenkin näyttää viestejä puhelimestasi. Yhtenä vaihtoehtona voisit myös miettiä, että kertoisit ihastuksestasi. Voit kertoa ihastuksestasi ensin tytölle, jos et halua, että hän kuulee siitä ensin muilta kuin sinulta itseltäsi.
Ihastuksesta voi kertoa ihastuksen kohteelle esimerkiksi kasvokkain tai viestin välityksellä, tai jollain muulla tapaa, mikä itsestä tuntuu sopivalta.
Hanna, Nuorten tieto- ja neuvontakeskus Nappi
Yhteistyökumppanimme Nuortenelämä.fi on vastannut tähän kysymykseen. Kysymys ja vastaus julkaistaan myös Nuortenelämä.fi –palvelun Kysyttävää-palstalla.