Vanhempi nainen
09.12.2014
Olen hyvin kehittynyt 18 vuotias ja haaveilen eräästä selvästi vanhemmasta naisesta, iältään noin 35. Olenko outo? Vanhemmassa naisessa kiehtoo kypsyys, isot rinnat ja mukava luonne. Jos ajattelen häntä ja masturboin, laukean melkein heti. Mikä on tavallinen määrä spermaa?

Nuorisotiedottaja Jenny Vastaa
Nuorisotiedottaja Sanna Vastaa
11.12.2014
Hei!
On varmasti ihan normaalia fantisoida vanhemmasta naisesta koska hän on valmiiksi kehittynyt fyysisesti ja ehkä sitä myös ajattelee hänen olevan kokenut ja tietävän seksistä paljon asioita. Jos hän myös on mukava, niin ei ole ihme, että hän viehättää sinua. Miesten sanotaan myös viehättyvän muodoista ihan luontaisten tekijöiden vuoksi, eli siksi että nainen on alun perin luotu kantamaan ja synnyttämään lapsen ja siksi keho on kurvikkaampi kuin miehillä. Miesten sanotaan alitajuisesti vetäytyvän muotoihin siksi, että ne kertovat naisen olevan biologisesti kypsä.
Realiteetit eli tosiasiat on silti hyvä ottaa huomioon. Tosiasiassa olette elämänkaarella eri kohdissa, eli vaikka sinä varmasti olet ihan fiksu nuori mies, on hän jo kokenut paljon sellaisia asioita, jotka sinulla on vielä edessä ja joita kannattaa odottaa. Jos puhutaan suhteesta, ja siitä miten se toimisi kun ikäeroa on tuon verran, voi se olla hankalaa. Sinulla on varmaan vielä opintoja edessä, jotta saat mieluisan ammatin ja hän saattaa olla jo perheellinen nainen tai haaveilla perheestä. Tiedämme, ettet puhunut kuin haaveilusta, joten vastaus on ei se ei ole outoa, se kuuluu asiaan! Jotkut haaveet ovat myös sellaisia, että ne ovat parempia haaveina kuin ne olisivat todellisuudessa -ja sehän haaveilussa onkin niin hienoa -saa itse päättää miten kaikki menee.
Tavallinen määrä spermaa on n. 3-5 millilitraa (eli noin teelusikallisen verran), mutta määrä saattaa vaihdella sen mukaan milloin viimeksi on ollut yhdynnässä, kuinka kiihottunut on ja kuinka kauan on ollut kiihottunut.
Terveisin nuorisotiedottajat Jenny ja Sanna