Voi apua<3
13.04.2015
Heippa!
Mulla itellä on aika iso ongelma kun en tiedä mitä yksi 2 vuotta vanhempi poika ajattelee musta. Emme asu samalla paikkakunnalla mutta hänellä on mahdollisuus päästä tänne, kun hänen serkkunsa asuvat täällä.
No olimme jutelleet muutaman kuukauden ja sitten päätin tunnustaa että olen ihastunut häneen. Silloin hän vastasi siihen myöntävästi ja sanoi että meidän pitää tavata. Sen jälkeen hän pyysi minua Facebookissa kaveriks. Mutta aloin miettiä uudestaan että mitä poika miettii kun hän ei koskaan itse tule aloittamaan keskustelua.
No minä sanoin hänelle nyt että mitä mieltä hän on siitä kun olen ihastunut häneen ja tulen juttelemaan hänelle, ja hän vastasi että "on aina kiva saada kavereita tai jotain muuta;)". En tajua! Vai olenko tyhmä? Hän käyttää aina paljon hymiöitä ja välillä iskusilmähymiötä. Onko hänkin kiinnostunut minusta vai ei? :D Uulala

Nuorisotiedottaja Jenny Vastaa
20.04.2015
Hei!
On hieman hankala tilanne kyllä -pakko myöntää. Toisen pään sisälle on niin vaikea päästä, aina voi kuitenkin hieman arvailla mitä mieltä toinen on hänen tekojensa/sanojensa perusteella. Oikeaa vastausta on silti vaikea antaa.
Mietitäänpäs nyt. Olette siis keskustelleet jo jonkin aikaa ja sinä tunnet häntä jo jonkin verran. Oletko koskaan tavannut henkilöä? Vai onko hän vain sellainen kauempi tuttu? Voi olla, että hänkin pitää sinusta mutta ei oikein tiedä miten pitäisi olla/toimia. Hän saattaa esimerkiksi olla ujo. On myös se mahdollisuus, että hän miettii teidän ikäeroanne. Se ei luvuissa tunnu kovin suurelta, mutta voi vaikuttaa asiaan jonkin verran. Myös se, että asutte eri paikkakunnilla saattaa olla syy siihen, että hän on pysynyt enemmän passiivisena. Hymiöt ovat silti ihan positiivinen merkki, enkä usko että hän vastaisi jo häntä ei yhtään kiinnostaisi/huvittaisi jutella sinun kanssasi.
Mietin nyt mikäli tiedät ja tunnet henkilön niin hyvin, että voisitte aluksi vaikka jutella puhelimitse? Sitten näkisi paremmin miten teillä synkkaa ja miltä tilanne vaikuttaa.Jos hän on tulossa käymään ja tapaatte, kannattaa varmaan aluksi ihan kaveripohjalta treffata vaikka jossain kahvilassa missä on muitakin ihmisiä. Oletko koittanut olla ottamatta yhteyttä häneen Facebookissa muutamaan päivään, luuletko että hän tekisi aloitteen jos odottaisit pidemmän aikaa...
Jännittävä tilanne kyllä, mutta jutelkaa rauhassa ja tutustukaa toisiinne aluksi kavereina niin saatte molemmat paremman kuvan toisitanne.Eiköhän se siitä pikkuhiljaa selviä! :)
Keväisin terveisin, Jenny