suger av mig.
17.03.2016
Jag har på sista tiden märkt att jag kan slicka/suga på toppen av min penis. Är det normalt eller kan jag bli sjuk,skada t.ex. revbenen?
Tacksam för svar

Nuorisotiedottaja Liselott Vastaa
18.03.2016
Hej!
Nej, du kan nog inte bli sjuk på något vis av att böja dig så där djupt. Se det ungefär som djuptöjning; så länge det inte känns direkt obehagligt eller gör ont, och du inte "knycker" (rycker till) när du böjer dig, så är det lugnt. Du är inte första vi hör om som kan göra det här, vissa är bara viga - men det kan hända att du blir stelare med åren (no pun intended). Och vad du väljer att göra med din kropp är din ensak, så länge du nu som sagt inte skadar dig.
Hälsar ungdomsinformatören Liselott