ONGElMA
18.10.2015
Hei oon 14 vuotias tyttö ja ajattelin kysyy yhtä asiaa :) elikkäs mun rinnat on ihan hyvän kokoset mutta sitten nännien päät molemmista rinnoista ovat todella kuivat ja kosketus herkät. Olen yrittäny rasvata ja käyttää kaikkea kosteusvoidetta yms mutta mikään ei tunnu auttavan onko tämä normaalia? Tai onko muilla sama ongelma? Tyhmä vai tyhmin

Ungdomsinformatörerna Jenny och Tessi Vastaa
19.10.2015
Hei!
On täysin normaalia, että rinnat ovat arat ja kosketusherkät sinun iässäsi, koska se on merkki siitä, että ne kasvavat ja kehittyvät. Mikäli paksukaan kosteusvoide, kuten Tummeli tai Bepanthen, ei auta kuivuuteen, voisit koittaa mietoa kortisonivoidetta, jota voi ostaa apteekista. Sitä voi käyttää kuurina parin viikon ajan -sitä ei saa käyttää ohjeissa olevaa aikaa kauemmin yhtä mittaa (Yleensä ei kauempaa kuin 2-3 viikkoa).
Voit haalutessasi lukea meidän tietosivut rinnoista sekä niiden anatomiasta ja kehityksestä klikkaamalla tästä.
Ystävällisin terveisin, nuorisotiedottaja Jenny ja terveydenhoitaja-seksuaalineuvoja Tessi