onnani
05.11.2017
hej det är så att jag har börjat runka till gayporr allt mer är de konstigt. va på ett hotell i hälgen i en gemensam bastu men jag blir allti lite kåt att visa upp mej med andra karar i bastun varför?

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
06.11.2017
Hej.
Jag ser ingenting konstigt i att du runkar till gayporr. Man måste inte lägga en etikett på sig själv som "homo", "hetero" eller "bi", utan man har rätt att bara vara, och glädjas åt upphetsningen som fenomen. Du är alltså inte skyldig att förklara för någon vad du gör eller varför om du inte vill det.
Att bli upphetsad över att visa upp sig själv för andra är knappast heller unikt eller ovanligt, och bastun är ju ett ganska intimt ställe, även om det inte skulle vara en sexuell situation.
Jag tror att det är lättast och bekvämast för dig själv om du bara accepterar att du känner såhär, utan att desto mer känna skuld eller betänksamhet inför det. Sexuell energi är en fantastisk drivkraft, oavsett om intresset riktas mot kvinor eller män. Det du känner är helt okej.
Kram
Tessi