tekovagina
03.05.2018
Äiti osti minulle pari viikkoa sitten Fleshlight Stu-tekovaginan, kun olin kertonut hänelle, että minulla on iltaisin oma käsi ahkerassa käytössä. Olin siitä tosi yllättynyt ja ennen kaikkea kiitollinen. Sain myös liukuvoidetta. Minulla on ollut lelun kanssa ihania hetkiä. Se hivelee pippeliäni tosi kutkuttavasti. Nystyrät sisällä tuntuvat järjettömän hyvältä. Onko naisen pimpissä oikeasti samanlaisia nystyröitä? Voi kumpa saisin sen nopeasti selville naisen kanssa. Olen jäänyt koukkuun leluni kanssa. Olen käyttänyt sitä joka ilta. En osaa olla ilman sitä. Olenko nyt seksiriippuvainen? Mieli tekisi nauttia siitä myös aamuisin, mutta olen pystynyt vielä vastustamaan kiusausta. Ei kai siitä ole haittaa pippelille, jos runkkaan Fleshlightilla kahdesti päivässä?

Kätilö ja seksuaalineuvoja Kristiina Vastaa
14.05.2018
Heippa,
Naisen emätin on sisäpuolelta poimumaista limakalvoa. Hyvin pehmeää ja sileää. Limakalvojen alla on lantionpohjan voimakas lihaksisto joka supistelee yhdynnän ja orgasmin aikana. On hienoa että sait sopivan apuvälineen, jolla voit rauhassa tutustua asioihin ennen varsinaista oikeaa kokemusta. Sitä eka kertaa kyllä kannattaakin odottaa rauhassa, se kuitenkin on eka kerta vain sen yhden kerran.
Ja vastaus kysymykseesi, et ole seksiriippuvainen. Olet aivan tavallinen nuori aikuinen joka on heräämässä seksuaalisuuteensa ja hakemassa ensimmäisiä kokemuksiaan. Voit huoletta käyttää apuvälinettäsi, siitä ei ole sinulle mitään haittaa, mutta muista huolehta hyvästä hygieniasta, ja pese keinovaginasi jokaisen kerran jälkeen. Ja vielä, on hienoa että teillä on äitisi kanssa helppo keskustella kaikista asioista.
Terkuin, Kristiina