smärtor
17.12.2013
Kanske inte passar in här men jag behöver hjälp så snabbt som möjligt! Jag skrev förut om "smärtor i äggstocken" , nu har det kommit tillbaka och slutar inte! Smärtan strålar ut i högra benet, och jag kan knappt sitta en längre tid för hela min rygg värker! Har även haft migrän nu över en vecka! Jag är även yr nu som då och tappar balansen... Vad kan det vara? Står inte ut längre... :( fan

Ungdomsinformatören Liselott svarar
17.12.2013
Hej igen!
Äschdå vännen! Men tänk om du skulle försöka få dig undersökt av en läkare just nu när det verkligen känns? Akuten? HVC-mottagningen? Du MÅSTE ju få hjälp med det här!!!
Och mot migränen. Vet precis av egen erfarnhet vilken livskvalitet det blir av att gå omkring med migrän dag ut och dag in, och det finns ju fantastiska mediciner mot det! Plus att det säkert borde vara bra att reda ut att det faktiskt är migrän och inte något följdsymptom på något annat.
Så gå nu genast till en läkare! GENAST!
Håller tummarna för dig!
Hälsar ungdomsinformatören Liselott