Ennenaikainen laukeaminen
12.03.2025
Sattui aika nolosti, kun tyttöystävä oli laittanut minulle kondomin suullaan. Meillä oli ollut tosi mukavaa koko ajan, ja olin hurjan kiihottunut, koska oli ollut kova erektio pitkään. En ollut ennen kokenut tuollaista, että kondomi laitetaan ilman käsiä pelkästään suulla. Se tuntui niin hyvältä, että penis alkoi värähdellä, kun kondomi oli paikallaan. Emme ehtineet tehdä mitään, kun laukesin. Minua nolotti kovasti, kun emme päässeet yhdyntään asti. Menin vaikeaksi, enkä osannut heti sanoa mitään. Tyttöystävä ymmärsi minua, ja sanoi vaan, että oliko tilanne minulle liian kuuma ja kiihottava. Mieleeni tuli, olisiko parempi, etten olisi niin pitkään kiihottuneena, jos en kestä sitä. Seksiin kuitenkin kuuluu olla kiihottuneena, ja itsekin haluaisin, että seksitilanteet kestäisivät pitkään, ja että niissä olisi monipuolisesti nautintoa tuovia asioita. Miten tällaisen jälkeen seuraavilla kerroilla tulisi menetellä? Olisi tärkeää, ettei laukeaisi ennen aikojaan.
Stinke

Ungdomsinformatör Stinke svarar
18.03.2025
Hei ja kiitos yhteydenotostasi!
Kiva kuulla, että kaikesta päätellen sinulla ja tyttöystävälläsi on avoin suhtautuminen seksiin ja hyvä keskusteluyhteys.
Mielestäni mitään noloa ei ole sattunut. Myös tyttöystäväsi vaikuttaa suhtautuneen asiaan kypsästi ja ymmärtäväisesti. Tyttöystäväsi voi kokea asiasta myös tyytyväisyyttä – hän on osannut tuottaa sinulle suurta tyydytystä!
Yhdyntä on vain yksi tapa harrastaa seksiä. Seksiä ja nautintoa voi harrastaa ja tuottaa myös muulla tavoin. Mikäli laukeat mielestäsi ennen aikojasi ja seksihaluja kummallakin yhä on, voitte jatkaa nautinnollisia asioita muulla tavoin.
Voit kysyä tyttöystävältäsi, mitä hän toivoisi; ehkä hän haluaisi suudella tai tulla hyväillyksi muulla tavoin? Voi myös olla, että seuraavalla kerralla laukeaminen ei tapahdu niin äkisti. Seksikertoja tullee toisia; älä turhaan tee ”liian nopeasta” laukeamisesta peikkoa, vaan nauti tyttöystäväsi seurasta, seksistä ja luota väliseenne yhteyteen! Seksin ei tarvitse olla vakavaa ja suorituskeskeistä!
T. Stinke