Halusta nuolla naisystävän pimpsaa
21.01.2025
Harrastan läheisen naisen kanssa aikidoa. Olemme iloisia toistemme seurassa ja puheissa on ollut seksi. En ole koskaan ollut yhdynnässä, mutta pimpsan nuoleminen olisi ainakin minulle tärkeää. Haluaisin nuolla ja suudella pimpsaa niin, että nainen nauttii. Oikeastaan haluaisin että naisellani olisi paljon pimpin karvoitusta. Minusta se olisi vain positiivinen asia. Miten nämä asiat voisi ottaa naisen kanssa esille? Miten nainen on valmis laskemaan alushousunsa joten nämä onnistuisi? Pitäisi aluksi suudella ja hyväillä ja vasta tämän jälkeen laskeutua alapäähän?. Ajattelin että pimpsan nuoleminen on naiselle todella tärkeää, mutta kaikki ei varmaan kehtaa sitä myöntää. Luonnolliset pimpsakarvat ovat ihania
Stinke

Ungdomsinformatör Stinke svarar
28.01.2025
Hei ja kiitos yhteydenotostasi!
Kiva, että sinulla on kiinnostava harrastus ja saat harrastaa yhdessä läheisen ihmisen kanssa! Ymmärrän, että seksiasiat kiehtovat, mutta voivat silti stressata ja mietityttää ennen ensimmäistä kertaa. Seksi on hyvin intiimi, kahden ihmisen välinen asia, jonka äärellä ihminen on hyvin alaston (usein konkreettisesti), mutta myös henkisesti. Teenkö oikein, olenko riittävä, nauttiiko toinen?
Ymmärrän siis mietteesi, eli kuinka tulisi edestä tai kuinka ottaa asiat esille. Seksiin ei kuitenkaan ole pätevää manuaalia, joka pätisi joka tilanteeseen. Jokaiseen seksikertaan pätevässä manuaalissa on kirjattuna tosin suostumuksen tärkeys. Toisin sanoen seksin tulee aina perustua molemminpuoliseen suostumukseen. Muutoin seksikerrat vaihtelevat kumppanista, hetkestä, paikasta ja tunnelmasta toiseen. Seksiä ei siis kannata suunnitella päässään etukäteen: silloin seksistä tulee helposti kaavamaista, eikä se ota huomioon sitä, että seksissä on myös toinen osapuoli. Tarkoitus seksissä on, että molemmat käsikirjoittavat hetkeä yhdessä, silloin kun hetki on käsillä ja hetki tapahtuu. Ei niin, että toinen on suunnitellut kaiken valmiiksi siitä, mitä koskee, milloin koskee ja miten koskee ottamatta huomioon toisen ihmisen haluja, toiveita ja tunnetilaa.
Joskus suuteleminen ja hyväileminen voi toki olla se, mitä nainen haluaa pitkään ennen suuseksin vastaanottamista. Joskus paikasta, aikataulullisesta tilanteesta tai vaikka kiihkeystasosta johtuen nainen voikin haluta suuseksiä heti. Tai voi olla, että nainen ei nauti suuseksistä eikä halua sitä nyt eikä koskaan. Syitä sille voi olla monia, esimerkiksi epävarmuus alapään ulkonäöstä tai mahdollisesta mausta, tai yksinkertaisesti siitä, että nuoleminen ei siellä tunnu hyvältä. Mikäli nainen ei suuseksiä halua, sitä tulee kunnioittaa. Kysymys ei ole silloin siitä, että nainen ei kehtaa myöntää sellaisesta pitävänsä. Ei on aina ei.
Kerrot tekstissäsi, että olette keskustelleet seksistä harrastuskaverisi kanssa. Millaisista asioista olette keskustelleet? Mieltymyksistä? Siitä, että te kaksi haluatte harrastaa keskenänne seksiä, vai seksistä yleisesti? Kuulostaa kuitenkin hyvältä, että teillä on rento ja keskusteleva suhde!
Kommunikaatio on nimittäin seksitaidoista tärkein! Mikäli sinua jännittää, kerro se! Mikäli pidät naisen nautintoa tärkeänä, kerro se! Myös seksitilanteessa on hyvä kysyä mitä toinen haluaa, mikäli olet epävarma. Haluaako hän, että hyväilet häntä? Mistä? Luota kumppaniisi sekä siihen, että hän osaa kertoa.
Alapään karvoitus on hyvin henkilökohtainen asia, ja jokainen ihminen saa lähtökohtaisesti itse päättää pitääkö itsellään karvoitusta tai ei. Turvallisessa seksi,- tai rakkaussuhteessa yleensä on luonnollista kertoa toiveistaan tai fantasioistaan. Sellaiset keskustelut on kuitenkin yleensä hyvä käydä sängyn ulkopuolella jossakin muussa tilanteessa kuin seksiä jo harrastettaessa.
Älä mieti liikaa etukäteen! Muista myös, että sinä et ole ainoa tilanteessa, jossa harrastat jo seksiä. Mukana on myös sinulle läheinen ihminen, joka haluaa harrastaa kanssasi seksiä ja haluaa, että teillä on mukavaa yhdessä. Tilanne ei siis ole sinun vastuullasi, vaan te yhdessä teette hetken!
Terkuin Stinke