Haukuttu pedofiiliksi
18.11.2024
Itse olen joutunut aikamoisen henkisen väkivallan kohteeksi. Olen 25. Koskaan en ole seurustellut. Olen aika ujo. Minut haukuttiin pedofiiliksi ja levitettiin tällaisia juoruja paljon. Kostona erään henkisesti sairaan naisen toimesta. Joskus saunassa näen alastomia tyttöjä isänsä kanssa saunassa. He eivät kiinnosta minua yhtään. Kerran joku pikkutyttö levitti vahingossa jalkansa ja minua inhotti nuoren tytön alastomuus. En ymmärrä kuinka joku pikkutyttö tai alaikäinen poika voi jotain kiinnostaa. Yleensä tulen naisten kanssa helposti toimeen. Olen ollut alastomien aikuisten naisten kanssa saunassa ja hauskaa oli kaikilla. Kukaan ei kosketellut ketään eikä puhunut loukkaavia. Pitäisi vain saada tyttöystävä. Olisiko tie naisen sydämeen se että saisi eka hänestä parhaan kaverin? Seksiä en ole koskaan harrastanut. Ei tunnu mukavalta vaikka syytön olen
Stinke

Ungdomsinformatör Stinke svarar
02.12.2024
Hei ja kiitos yhteydenotostasi!
On todella ikävää kuulla, että olet kostotoimenpiteenä joutunut turhien juorujen kohteeksi. Juorujen aihe ei ole keveä (pedofiiliksi haukkuminen) ja mielestäni on todella julmaa keksiä tuollaisia perättömiä huhuja!
Perättömän tiedon levittäminen ei ole keveä teko, eikä siihen laissakaan niin suhtauduta. Voi jopa olla, että teko täyttää kunnianloukkauksen kriteerit. Kunnianloukkauksesta voi tulla rikosoikeudellisia seuraamuksia, esimerkiksi sakkoa. Kunnianloukkaukseksi voidaan katsoa esimerkiksi toisesta esitetyn perättömän ja epätotuudenmukaisen tiedon levittäminen, josta koituu haittaa hänelle, josta huhutaan. Haitaksi voidaan katsoa esimerkiksi se, että juorun vuoksi huhun kohdetta aletaan halveksua tai huhu muutoin aiheuttaa hänelle kärsimystä.
Mikäli sinusta tuntuu siltä, että haluat oikaista asian, voit tehdä rikosilmoituksen. Rikosilmoitus tehdään joko menemällä poliisilaitokselle paikan päälle tai vaihtoehtoisesti netissä poliisin sivuilla.
Kerrot näkeväsi ilmeisesti uimahallin saunassa alastomia tyttöjä isänsä kanssa, mutta he eivät kiinnosta sinua. Niin sen kuuluu aikuisen ihmisen elämässä ollakin. Ihmiset, jotka kokevat seksuaalista tunnetta lapsia kohtaan, sairastavat pedofiliaa eli lapsikohteista seksuaalisuushäiriötä. Pedofilia on siis sairaus, häiriö, jota tulee hoitaa. Lapsiin ei kukaan saa kajota! Lasten turvallisuus on ensisijaista!
Mukava kuulla, että sinulla on aikuisten naisten kanssa saunomisesta hyvät kokemukset ja ilmapiiri on ollut kunnioittava ja saunaetiketin mukainen. Pohdit kuitenkin, kuinka voisit saada tyttöystävän. Et ole ainoa mies (tai nainen), joka pohtii näitä samoja asioita. Ihmissuhteet eivät ole helppoja muodostettavia, vaan siihen liittyy monia tekijöitä, joiden tulee kohdata, mm. molemminpuolinen kiinnostus samaan aikaan.
Kerroit, että olet ujo, et ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. En näe näitä asioita ongelmina, älä sinäkään tee niistä ongelmaa päässäsi! Ehdottamasi asia, eli ystävystyminen tytön kanssa voi olla hyvä ensiaskel. Toisaalta mikäli tyttö vilpittömästi uskoo, että haluat olla vain hänen ystävänsä ja sitten myöhemmin paljastat aikeesi, voi tyttö loukkaantua ja kokea tulleensa asiassa petetyksi, mikäli hän itse ei jaa samoja romanttisia tuntemuksia sinua kohtaan. Silloin myös ystävyys vaarantuu, jos tyttö kokee, että sinä olet keplotellut.
Uskon kuitenkin, että tilanteessasi auttaa ystävystyminen naisten kanssa. Sitä kautta opit varmasti myös itsestäsi paljon ja saat rohkeutta ja itsevarmuutta ystävyydestä; ystävät tsemppaavat toisiaan! Ystävystymällä naisten kanssa voit myös laajentaa elinpiiriäsi: ehkä uusilla ystävilläsi onkin joku toinen ystävä, jonka kanssa kemiat kohtaavat? Voithan myös kokeilla erilaisia deittipalstoja, mutta niissä kannattaa pitää varansa ja olla varovainen: netissä kun ei aina tiedä toisten aikeita tai edes sitä, kuka ruudun toisella puolella viestittää. Parhaimmassa tapauksessa netistäkin voi kuitenkin löytää vierelleen kumppanin.
Rakkauden löytäminen ei ole helppoa, mutta älä lannistu! Uskoisin, että lähempänä rakkauden löytämistä on sellainen, joka aktiivisesti sitä etsii kuin sellainen, joka lepää laakereillaan ja odottaa, että rakkaus löytää hänet.
Tsemppiä!
Terkuin Stinke