Laukeamisen pitkittyminen suuseksissä
09.05.2025
Kysyisin kysymyksen, joka liittyy yhteiseen seksiin poikaystäväni kanssa. Hänen kohdallaan on tapahtunut viimeisen vuoden aikana huomattavan iso muutos siemensyöksyn saamisessa. Vuosi sitten hän sai sen tosi nopeasti sekä suuseksissä että yhdynnässä. Nyt tilanne on muuttunut täysin päinvastaiseksi nimenomaan suuseksissä. Minusta tuntuu välillä, että hän kestää sitä lähes loputtomiin. Se aiheuttaa minulle pikku ongelman. Joudun suoraan sanottuna laittamaan aina kaiken peliin, että saisin hänet laukeamaan. Olen oppinut hänen kanssa tosi paljon erilaisia kosketustapoja, voimakkuuksia, ja yleensäkin erilaisia variaatioita, millä suuseksiä penikselle voidaan antaa. Hän on kehunut aina minua, ja kuinka hyvin käytän huuliani ja kieltäni. Se tuntuu tietysti mukavalle. Tiedän, että hän nauttii siitä mitä teen. Hän haluaa myös, että nautinto jatkuisi mahdollisimman kauan, ja että hän pystyisi olemaan mahdollisimman lähellä laukeamista mahdollisimman pitkään. Siinä hän on onnistunut. Ajattelen vain, että entäpä jos alkaa käydä niin, ettei hän laukeakaan, vaikka tekisin kaikkeni. Voiko tässä käydä niin? Eikö kuitenkin miehen kuulu laueta, kun ihana kiihotus on jatkunut aikansa? Olen sitä mieltä, että en pysty enää tekemään mitään tämän paremmin. Viimeisin oppimani uusi konsti on ollut ns. kielellä hierominen, niin että kiedon kieltäni penistä vasten ja koskettelen sitä eri tavoin. En millään pysty tekemään sitä kovin montaa minuuttia. Olisi pettymys ainakin minulle, jos taitoni eivät kohta riittäisi saamaan miestä laukeamaan. Yhdynnässä tilanne on aika erilainen. Vaikka yhdynnät ovat jatkuneet paljon, en osaa kuvitella, ettei hän laukeaisi lopulta. Meillä on ylipäätään yhdyntöjä harvemmin kuin suuseksiä. Suuseksiä on aina, kun seksiä harrastamme, ja harrastamme sitä lähes päivittäin.
Stinke

Ungdomsinformatör Stinke svarar
27.05.2025
Heippa ja kiitos yhteydenotostasi!
Hienoa kuulla, että poikaystäväsi arvostaa antamaasi nautintoa ja osaa myös sanoittaa sitä sinulle! On myös kiva, että ilmeisimmin välillänne vallitsee turvallinen ilmapiiri, sillä olet saanut opetella ja oppia useita tapoja koskettaa ja tuottaa poikaystävällesi mielihyvää. Toivottavasti asetelma on myös toisin päin ja poikaystäväsi ottaa vastavuoroisesti myös sinut ja sinun nautintosi huomioon, mikäli siitä pidät!
On luonnollista, että ihminen haluaa pitkittää asioita, joista nauttii. Muistathan kuitenkin, että mikäli sinusta suuseksin antaminen ei pitkittyneenä enää tunnu hyvältä tai mukavalta, on sinulla oikeus lopettaa se. Suuseksin pitkittyminen, etenkin jos näin käy päivittäin, voi alkaa tuntua puuduttavalta (tai kipeältä) ihan fyysisestikin mm. sinun leuoissasi! Voisitteko silloin vaihtaa esim. käsikosketukseen tai muuhun?
Laukeamisherkkyyteen vaikuttaa hyvin moni asia, joista yksi on miehen kehotietämys ja tuntemus. Poikaystäväsi on saattanut oppia vuoden aikana kokemuksen karttuessa kontrolloimaan omaa laukeamistaan, etenkin jos hän haluaa pitkittää nautintoaan. Kyse voi olla siitä! Etenkin kun kerrot, että yhdyntöjen suhteen ”ongelmaa” ei ole.
Älä murehdi sellaisia asioita, joita ei ole vielä tapahtunut. Minusta ainoa ongelma tilanteessasi on se, että murehdit tulevaisuuden mahdollisia uhkakuvia! Poikaystäväsi pitkittynyt laukeaminen ei varmasti liity sinun taitoihisi tai sinuun. Mikäli sinua mietityttää asia tai haluaisit muuttaa asiaa, (esim. et jaksa pitkiä suihinottoja), on sinun hyvä avata keskustelu asiasta poikaystäväsi kanssa sängyn ja seksin ulkopuolella!
On myös hyvä muistaa, että seksissä tärkeintä ei ole orgasmi. Seksin ei aina tarvitse johtaa laukeamiseen ollakseen silti puolin ja toisin nautinnollista. Joskus ongelmat myös vievät meidät uusien ratkaisujen luo. Mikäli suuseksi ei enää tuottaisikaan kummallekaan samanlaista nautintoa kuin aiemmin, löytäisitte toivottavasti uuden tavan tuottaa ja vastaanottaa nautintoa.
T. Stinke