Menen sinkkutapamisiin kohtaamaan naisia
15.02.2025
28 vuotias olen ja en ole arkuuden takia koskaan seurustellut. Myös seksiä en ole harrastanut. Tulen kuitenkin kaveritasolla naisten kanssa hyvin juttuun ja olen pystynyt hyvin kolmen farmaseuttinaisen kanssa juttelemaan, jotka olivat nuoria, muutakin kuin astmalääkkeeasiasta. Nyt olen päättänyt lähteä sinkkutapaamisiin tapailemaan naisia. Ajattelen, että keskustelu oli lopulta niin helppoa, että jos nämä naiset olisivat olleet tyttöystäviäni, olisin voinut alkaa heitä helposti hyväilemään. Tarvitsisin vain naisen joka tulisi minua vastaan seurustelun aloittamisessa. Jos nainen tulisi minua vastaan ja pitäisimme toistemme läsnäolosta, tunnen että minun olisi helppo suukottella ja suudella hänen vartaloaan.Näkisin, että hänen pimperonsa nuoleminen myös onnistuisi minulta hyvin ja pitäisin siitä. Tuleeko nainen siinä vastaan, että mies haluaisi nuolla pimperoa? Seksistä haluaisin kysyä jos nainen on synnyttänyt ja hän olisi vaikka 36-vuotias, niin olisiko hänen pimperonsa mahdollisesti löystynyt vai olisiko hänen pimperonsa vielä sopivan tiukka minulle?Huolettaa jos pimpero olisi liian väljy yhdyntään.Voinko saada yhdynnässä ennenaikaisen siemensyöksyn, onko se noloa ja onko se häpeäksi suhteella? En oikein tiedä mitä se edes tarkoittaa. On sanottu, että olen huolehtivainen ja välittävä. Olen huolehtinut entisestä lemmikkikoirastani sekä pikkusiskoni asioita. Mielestäni tämä hoivaavuus pitäisi laittaa nyt parisuhteen hyötykäyttöön. Minulle olisi tärkeää tulevalle tyttöystävälle orgasmin tuottaminen suuseksillä. Se tekisi myös minut onnellikseksi ja toisi miehekkään olon. Uskon myös ,että minusta tulisi hyvä isä. Elämässä eteenpäin
Stinke

Ungdomsinformatör Stinke svarar
24.02.2025
Hei ja kiitos yhteydenotostasi!
Tekstisi sisälsi paljon informaatiota, pohdintaa ja kysymyksiä, joista minulle piirtyi kuva siitä, että kaipaat naista elämääsi; naisen kosketusta ja etenkin seksiä. Ilmeisesti kokemattomuutesi naisten suhteen kuitenkin ujostuttaa sinua, mutta nyt olet hiukan rohkaistunut saatuasi hyviä, vuorovaikutuksellisia kokemuksia nuorten naisten kanssa.
On hienoa, että olet päättänyt rohkeasti mennä tapaamaan naisia sinkkutapaamisiin. On suurempi todennäköisyys tavata ihmisiä, joiden kanssa voisi alkaa seurustella, mikäli hakeutuu muiden, todennäköisesti seurustelusta haaveilevien sinkkujen seuraan. On hienoa, että olet saanut itsellesi itsevarmuutta naisten suhteen ja kokemuksen siitä, että mikäli sinulla olisi tyttöystävä, ei sinulla olisi syytä jännittää liikaa, vaan voisitte turvallisesti osoittaa kiintymystänne puolin ja toisin, esimerkiksi mainitsemallasi tavalla eli toista hyväilemällä.
Minun mielestäni sinä et kuitenkaan tarvitse naista, joka tulee sinua vastaan seurustelun aloittamisessa. Seurustelu ei ole kompromissi, jossa toisen tarvitsee tulla vastaan. Seurustelu aloitetaan yleensä länsimaissa silloin, kun kaksi toisistaan kiinnostunutta ihmistä kokevat suurentunutta kiinnostusta (henkinen, fyysinen, emotionaalinen tms.) toisiaan kohtaan ja haluavat molemmat alkaa seurustella. Seurustelun alkamiselle on siis yleensä edellytyksenä tunne, joka ajaa seurusteluun. Ei niinkään se, että toinen haluaa seurustella.
Kun kaksi ihmistä seurustelevat, hyvin usein suhteeseen kuuluu toisen ihmisen läsnäolosta pitäminen, suukottelu ja toisen vartalon hyvänä pitäminen eri tavoin. Vaikka sinulla ei vielä ole seurustelusuhdetta, voit hyvin haaveilla mainitsemistasi asioista. On myös kiva kuulla, että sinulla on myönteinen suhtautuminen seksuaalisuuteen sekä koet itse voivasi tuottaa toiselle nautintoa – se tarkoittaa, että näet myös itsesi hyvässä valossa!
Naiset ovat erilaisia, ja niin myös heidän seksuaaliset mieltymyksensä. Jotkut naiset pitävät erityisen kovasti suuseksin vastaanottamisesta ja toiset eivät halua sitä harrastaa. Tärkeintä seksissä on vapaaehtoisuus ja suostumuksellisuus: nähdäkseni seurustelusuhteessa on hyvä keskustella yhteisesti toiveista, mieltymyksistä ja haaveista, mutta painostaa ei saa missään nimessä. Toisen tahtoa tulee aina kunnioittaa, mikäli toinen sanoo ei. Kerroit, että sinua on kuvailtu välittäväksi ihmiseksi. Tällaisissa asioissa esimerkiksi välittäminen näkyy: välittäminen on myös toisen rajojen kuuntelemista, tukemista ja kunnioittamista!
Mikäli suusekin antaminen on sinulle ehdottoman tärkeää seurustelusuhteessa, voi se siis nousta kynnyskysymykseksi. Mikäli tapailuvaihe muuttuu hyvin läheiseksi ja luottamukselliseksi, voit kertoa erityisistä mieltymyksistäsi ja katsoa kuinka toinen reagoi. Sitten teet omat valintasi sen perusteella. Mikäli vastapuoli kammoaa suuseksin vastaanottamista ja se on sinulle tärkeintä parisuhteessa, tulee sinun itse miettiä kuinka tärkeää tämä sinulle loppujen lopuksi on.
Naisten vaginan ”tiukkuus” ei ole välttämättä kiinni iästä tai siitä, että nainen on synnyttänyt. Naisen vaginan kokoon vaikuttaa hyvin moni asia, esim. lantionpohjan kunto. Montakin lasta synnyttäneen naisen alapää voi olla erittäin hyvässä kunnossa. Joskus ”tiukassa” alapäässä kyse voikin olla esimerkiksi siitä, että nainen ei ole kiihottunut kunnolla tai hän ei jostakin syystä kykene rentoutumaan seksissä optimaalisesti. On myös hyvä muistaa, että seksissä on kyse kahden ihmisen vuorovaikutustilanteesta, jossa kaksi ihmistä jakavat keskenään intiimin hetken. Mielestäni ei kuulosta hienotunteiselta miettiä, olisiko jonkun toisen intiimi kehonosa sopivan tiukka juuri sinulle. Ihmisten kehot eivät ole olemassa toisia varten. Uskon, että näkökulman vaihdos voisi toimia paremmin. Voisit esimerkiksi miettiä ”kuinka voisin luoda hyväksyvän ilmapiirin, jossa nainen voi kokea olonsa niin hyväksi, että hän uskaltaa heittäytyä seksiin ja nautintoon kanssani?” sen sijaan, että huolehdit tässä vaiheessa, onko naisen alapää liian väljä yhdyntään kanssasi. Naiset ovat hyvin herkkiä vaistoamaan, mikäli mies huolehtii kyseisistä asioista, mikä taas varmasti heijastuu negatiivisesti seksielämään.
Ennenaikaisia siemensyöksyjä tapahtuu, ne ovat osa elämää ja varmasti niitä voi tapahtua myös parisuhteissa. Mikäli parisuhde perustuu rakkaudelle, kunnioittamiselle ja keskinäiselle turvallisuuden tunteelle, ymmärtävät varmasti molemmat osapuolet, että niissä ei ole mitään hävettävää!
Kehotan sinua tapaamaan nyt sinkkutapaamisissa naisia rohkeasti ja avoimin mielin. Sysää hetkeksi seksuaaliset ajatuksesi taka-alalle ja yritä nähdä naiset omina itsenään sen sijaan, että näkisit heidät ainoastaan potentiaalisina suuseksin vastaanottajina. Millaisia juttuja he kertovat? Saavatko he sinut nauramaan? Millaisia arvoja heillä on? Millainen olo sinulla on heidän seurassaan? Tunnetko itsesi rentoutuneeksi, hyväksytyksi vai onko sinulla olo, että sinun tarvitsee olla jotakin enemmän tai jännittää?
Tsemppiä rakkausrintamalle,
Terkuin Stinke