Nautinto yhdynnässä ja suuseksissä
21.01.2025
Olemme olleet viime aikoina melko aktiivia sängyssä, koska nuori suhteemme on nyt siinä vaiheessa, jossa halut ovat voimistuneet. Olemme molemmat kokeneet samalla tavalla, että yhdynnän ja suuseksin tuottama nautinto on hyvin erilaista. Suuseksi antaa molemmille ihanaa fyysistä nautintoa. Yhdyntä tuottaa fyysisen nautinnon lisäksi myös todella voimakkaan yhteyden välillemme ja uskomattoman henkisen hyvän olon. Siinä tunnemme olevamme täydellisesti yhdessä. Olisi kiva tietää, onko jotakin tiedossa olevaa asiaa, joka selittäisi kokemamme erot nautinnossa. Vai voiko olla niin, että nämä ovat täysin yksilökohtaisia kokemuksia, joille ei ole olemassa mitään yleisempiä selityksiä, jos kerran kaikki kokevat nämä niin omalla tavallaan.
Stinke

Ungdomsinformatör Stinke svarar
28.01.2025
Moikka ja kiitos yhteydenotostasi!
On tosi ihana asia, että saat kokea fyysistä nautintoa, henkistä hyvää oloa ja syvää yhteyttä toiseen ihmiseen. Ne ovat arvokkaita asioita!
Olet kuitenkin alkanut pohtia, ovatko nautintoasiat yksilökohtaisia kokemuksia ilman yleisempiä selityksiä. Nautinnosta, sen erilaisista osa-alueista ja toiminnoista on kirjoitettu useampia kirjoja, artikkeleita ja tehty lukuisia tutkimuksia. En lähde tässä kuitenkaan erittelemään nautinnon, sukupuolielinten tai aivojen yhteistoimintaa.
Kehotan vain nauttimaan tilanteestanne sen enempää yleistyksiä miettimättä. Yksilökohtaisia kokemuksiahan ne ovat! Voit miettiä esimerkiksi niin, että on ihmisiä, joille suuseksin vastaanottaminen tai antaminen tuntuvat yhdyntää intiimimmältä ja luovat suuren yhteyden tunteen toiseen, eli päinvastoin kuin teillä. Kyse ei ole siitä, että mikään kokemus olisi toista oikeampi tai parempi, vaan ihmiset kokevat asioita niin eri tavoin ja esimerkiksi kokemus yhteydestä voi syntyä niin monin eri tavoin. Jollekulle suurinta yhteyttä on juoda teetä kaiken seksuaalisen toiminnan ulkopuolella hiljaa ulkorappusilla.
Tärkeintä on, että teillä kahdella on hyvä olla yhdessä. Ja kaikesta päätellen niin juuri on! Toivon teille monituisia onnellisia hetkiä ja yhteyden kokemuksia lisää!
T. Stinke