Seksi tyttöjen kanssa
06.12.2024
Kaksi tyttöä samalta luokalta pyysi minut saunomaan kanssaan ensi viikon viikonloppuna. Yllätyin heidä esityksestä, mutta mielestäni se on hienoa. On aivan varmaa, että tyttöjen näkeminen alasti saa minulla aikaan erektion. En sitä häpeile, ja olen varma, että tytötkin tietävät, että näin tulee tapahtumaan. Tiedän myös, että haluaisin kosketella heitä ja harrastaa seksiä. Teenkö väärin, jos ehdotan sitä, vai pitääkö minun odottaa ja kuulostella miten he suhtautuvat tilanteeseen? Haluaisin toteuttaa saunan jälkeen seksuaalisia unelmiani, joihin kaksi tyttöä antaisi mahdollisuuden, jota en ole koskaan ennen saanut kokea.
Stinke

Ungdomsinformatör Stinke svarar
11.12.2024
Moikka ja kiitos kysymyksestäsi!
Kiva, että olet saanut saunakutsun! Ymmärrän erektioon liittyvät pohdintasi. Erektio kun voi syntyä sellaisissakin tilanteissa ja paikoissa, joissa ei erektiota toivoisi tai haluaisi. Erektio voi tapahtua viikonloppuna saunassa, mutta välttämättä erektiota ei tilanteessa ennakko-oletustesi vastaisesti synnykään. Mikäli erektio kuitenkin syntyy, sinun ei tarvitse tehdä asiasta mitään numeroa; voit joko poistua hetkeksi kylpyhuoneen puolelle tai jäähdyttelemään, tai keskittyä muihin ajatuksiin. Erektio kyllä laskee aikanaan.
Vaikka suomalaiseen saunakulttuuriin yleisesti kuuluu saunominen ilman rihman kiertämää, voivat tytöt silti haluta saunoa uimapuvuissa ja pyyhkeissä. Silloin voi olla kohteliasta noudattaa samaa ”pukukoodia” tai kysyä, haittaako heitä sinun alastomuutesi saunassa.  Voi myös olla, että he eivät ole ajatelleet sinun mahdollista erektiotasi, kun he ovat kutsuneet sinut saunaan. Tekstistäsi ei nimittäin käynyt ilmi kuinka tunnette toisenne, onko teillä ollut kiinnostuksen ilmaisuja puolin ja toisin, oletteko ennen hengailleet tällä kokoonpanolla ja ovatko tytöt vihjaisseet toiveitaan saunomiseen liittyen?
Haluan siis muistuttaa, että tytöt eivät välttämättä ole samalla sivulla kanssasi. Toisin sanoen voi olla, että he ovat kutsuneet sinut vain saunomaan ja viettämään iltaa kanssaan eikä heillä ole minkäänlaisia seksuaalisia taka-ajatuksia.
Kahteen tyttöön liittyvät seksuaaliset unelmat ovat hyvin tavallisia. Unelmissa ja fantasioissa ei ole mitään väärää tai pahaa. Fantasioida saa! Toki niitä toteuttaakin saa, mikäli kaikki osapuolet haluavat niin tehdä. Sinuna kuitenkin kuulostelisin tilannetta hyvin herkällä korvalla ennen kuin täräyttäisin kysymystä seksistä. Millainen tunnelma on? Puhuvatko tytöt tavallisia asioita niin kuin aina, vai lähestyvätkö he sinua?
Aina ennen seksiä tai seksuaalisia tekoja tulee varmistaa osallisen tai osallisten suostumus, joka voi olla sanallinen tai muulla tavalla ilmaistu. Parhaiten ja selkeimmän vastauksen saa kuitenkin kysymällä. Seksiin ei saa painostaa. Kieltäytyä voi sanallisesti, eleiden avulla tai osoittamalla passiivisuutta. Muistathan myös, että sinullakin on oikeus kieltäytyä seksistä ja läheisyydestä, mikäli sinusta asia ei tunnukaan hyvältä.
Mikäli iltanne päättyy kuitenkin seksiin, muistakaa ehkäisy! Kondomi oikeinkäytettynä suojaa hyvin seksitaudeilta. Myös suuseksissä on hyvä käyttää kondomia. Halkaistuna sitä voi käyttää suuseksisuojana naiselle suuseksiä annettaessa, miehellä peniksen päällä oikeaoppisesti. Kuunnelkaa toisianne, omia ja toistenne rajoja ja pitäkää hauskaa! Seksin on tarkoitus olla iloa – kaikille osallisille!
Terkuin Stinke