Sitomisleikit
28.02.2025
Meistä olisi mukavaa ja kiihottavaa kokeilla sitomisleikkejä seksin yhteydessä. On suunniteltu, että sitoisin tyttöystävän nilkat yhteen ja samoin ranteet. Mikä olisi paras materiaali sitomiseen? Se ei saa sattua yhtään, vaan tarkoitus on, että hänestä tuntuu koko ajan hyvältä ja turvalliselta. Kun näin olisi, hänen olisi helppo antautua minulle täydellisesti, joka avaisi meille molemmille mahdollisuuden saada ihanaa nautintoa. Myöhemmin voisimme kokeilla erilaisia asentoja ja vaikkapa lelujen käyttöä.
Stinke

Ungdomsinformatör Stinke svarar
10.03.2025
Moikka ja kiitos kysymyksestäsi!
Kiva kuulla, että suhtaudutte avoimesti seksiin tyttöystäväsi kanssa ja olette uskaltaneet keskustella toiveistanne avoimesti.
Sitomisleikkeihin liittyy usein vallalla leikittely. Kuten sanoit, leikin tulee kuitenkin tuntua koko ajan molemmista miellyttävältä ja turvalliselta. Sitomiseen voi käyttää miltei mitä vain kylpytakin nauhasta silkkihuiviin tai silkkihansikkaaseen; kivun välttämiseksi solmut on hyvä tehdä tarpeeksi löysiksi. Myös sitomiseen totuttelu on hyvä aloittaa hellästi ja varovasti.
Erotiikkaliikkeistä (kivijalkamyymälät tai verkkokaupat) voitte yhdessä katsella myös erityisesti sidontaan tarkoitettuja ja tehtyjä tuotteita, joiden kirjo on suuri. On teippejä, naruja, kahleita… Erilaisiin materiaaleihin voi eri ihmisillä liittyä erilaisia assosiaatioita, ja joitakin pariskuntia juuri tietyt materiaalit tai esineet kiihottavat erityisesti. Näihin voitte yhdessä tutustua samalla, kun tutustutte toisiinne kuvaamasi kaltaisen leikin kautta.
Terkuin Stinke