orolig för moppekort
14.06.2018
hej jag tror jag har fått nån slags mental blocker elr nått för körde omkull med min skoter för några månader sedan och skrapade upp hela knät ganska brutalt å har sedan det inte vågat köra.
men igår så körde jag för första gången sedan olyckan körde typ 10 km/h på grus samma sväng där jag körde omkull, men det gick bra igår men fick typ panik elr något fast det gick bra visste inte vart jag skulle ta vägen.
har haft ångest bara jag har tänkt på moppe kortet.
fattar inte vfr jag fick panik fast det gick bra
orolig

Ungdomsinformatören Liselott svarar
14.06.2018
Hej orolig! Tack för frågan, vi kommer till den så snart vi kan, men jag måste kolla en sak: alltså menar du att du inte tagit moppekortet än och oroar dig för hur det ska gå när/om du tar det? Eller menar du att du redan har moppekort, men tex känner att det var bortkastade pengar när du inte använder skotern? Eller...? Vad är din fråga? Oro över att köra överhuvudtaget? kan du skriva in lite till som kommentar, så kan vi bättre trösta och ge råd? kram, Liselott