Min vän 2
28.04.2016
Hej!
Han mår bra nu o allt e fixat på sjukhuset o han har fått sova. Jag fattade inte helt men doktorn sa något om vattenbrist i kroppen. Han säger själv att han inte druckit mycket vatten bara lite. Jonte

Ungdomsinformatören Liselott svarar
04.05.2016
Hej Jonte!
Oj va skönt att höra! Vi hann inte svara direkt, men blev lättade då vi såg att din fråga (eller uppdatering av läget alltså) hade kommit in. Och bra att du tog tag i det och fixade hjälp åt honom. Och var med honom. Stor guldstjärna och mycket god karma för vilken fin vän du var! Klappa dig själv på axeln från oss, bra jobbat! Hoppas att han lärde sig av erfarenheten och även att ni tar hand om er, hela gänget.
Hör av dig igen om det är något mer vi kan hjälpa med!
Hälsar ungdomsinformatören Liselott