För stor för att rymmas i byxor s
24.05.2023
Hej! Jag är en 17 årig pojke och har ett litet problem… min penis är en del mycket större än medellängden, min är runt 20cm. Och nu är det så att jag har problem med att få den rymmas i mina jeans, och jag tycker inte om att använda mjukis just för att det syns så bra. Har ni några tips?

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
30.05.2023
Hej,
Jag skulle ge dig tipset att helt enkelt söka någon annan modell av jeans som ger mer utrymme i grenen. Det finns ju många olika modeller att välja på och din penis är inte onormalt stor så jag tror nog du lyckas hitta byxor som sitter. Beroende på var du köper dina byxor så har oftast de större klädkedjorna flera olika modeller att välja mellan där vissa också är mer löst sittande. Det är ju trots allt inte så att alla män med större penis tvingas gå omkring i mjukisbyxor hela tiden :)
Kram,
Tessi