Ont i penis efter samlag
29.01.2022
Hej, min kille har ont i snoppen efter han fått utlösning varje gång. Hans snopp värker och ”dunkar” känns det som säger han. Borde vi kolla upp om det är allvarligt? Orolig
Malin W N

Barnmorska och sexualrådgivare Malin svarar
03.02.2022
Hej,
För vissa killar kan det vara så att penisen kan ömma efter sex om man t.ex. haft mycket sex. Det är ofarligt och går över av sig själv.
Jag har nu svårt att bedöma i vilket skala det onda är, men är det så att din kille får väldigt smärtsamt efter utlösning och smärtan kvarstår bör han nog uppsöka läkare. Att penisen pulserar vid utlösning är normalt, det gör så för att utlösningen kommer ut med ett visst tryck och i fler omgångar efter varann.
Kram!
Malin