1D
27.12.2014
Tja! Nu sommaren 2015 så kommer One Direction till Finland och ha konsert!!! Jag vill såå gärna träffa dem men jag har inga biljetter. Gråter bara för att jag tänker på det... Men tror ni att dom kommer att komma flera gånger hit till Finland? Eller blir det hör den enda och sista chansen? Tacksam för svar! ZAYN

Ungdomsinformatören Jenny svarar
29.12.2014
Hejsan!
Jag vet inte om du har sett men på lippupalvelu.fi:s sidor finns ännu biljetter till salu. Om du får och har möjlighet att fara på koncerten har du ännu chansen att gör det 2015.
Har inte hittat någå evenemang där de skulle vara med efter 2015, de kanske meddelas först närmare om det blir något. Har du tittat om de skulle ha en lista på sina turnéstäder på deras fansida?
Med vänlig hälsning,ungdomsinformatören Jenny
Klicka här för att komma till Lippupalvelu.fi
Kolla också OneDirection helsinki -sidan genom att klicka här