Belieber
30.01.2014
Hej Decibel!
Vet ni när Justin Bieber ska släppa ny skiva, åka på turne eller något sånt? Jag vet ju att han nyss släppt en musikvideo till låten Confident. Jag blir så ledsen av att bara sitta här hemma, tittapå när han var i Finland sist, för då var jag int.. E

Ungdomsinformatören Lena svarar
05.02.2014
Hej E!
Tyvärr ser det ut som Justin Bieber inte skulle vara så aktiv med ny skiva eller turné för tillfället. Som du säger så är det senaste han släppt en musikvideo till låten Confident som finns på skivan Journals, som såldes på iTunes åtminstone mellan den 16 december och 2 januari. Det finns rykten att Justin skulle släppa en skiva i slutet av 2014 och starta en turné tidigast 2015, men det är som sagt inte alls säkert.
Tyvärr måste du nu bara ha tålamod och njuta av den musik och de klipp som redan finns. Dokumentären Justin Bieber´s Believe kom ju ut i biograferna i December, den borde väl snart finnas på dvd, så det är ju något du kan se fram emot om du inte ännu sett den. Men vi ska hoppas hårt att han ännu kommer till Finland så att du också får chansen att se honom!
Hälsar ungdomsinformatören Lena