Besviken
28.06.2016
Nu är jag sur. Höll på skriva en fråga i 1h, när jag skulle skicka kom det "sorry yout senssion has timed out. Okej, så dit for min morgon och frågan försvann. Varför hände det sådär? :((( Sur

Ungdomsinformatören Liselott svarar
28.06.2016
Hej!
Troligen berodde det på din egen internetuppkoppling, eftersom vi inte har någon "timelimit" på Decibels sidor. Tex här på jobbet där vi har en bra uppkoppling hela tiden, så kan vi ha upp samma sida på Decibel i flera dagar om vi så vill utan att något händer (alltså i webbverktyget som är känsligare, men även vanliga nätsidorna hålls hur länge som helst). Så ett tips om man skriver tex från platta eller telefon är såklart att ta copy-paste innan man skickar in frågan.
Snälla söta skriv in igen, du är absolut värd ett svar <3
Hälsar ungdomsinformatören Liselott